De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Je bedoelt deze? Dat is dezelfde als de Antec, maar dan is ie van Chieftec (met 340 watt voeding). Ik heb zelf die Chieftec en het is echt een superkast. Ze komen uit dezelfde fabriek ergens in Taiwan. De voedingen verschillen en de Antec heeft standaard 2 fans.
Helaas hebben ze die niet draadloosOp donderdag 19 april 2001 21:15 schreef BOMBER het volgende:
^^^^
en nu nog een zwarte muis
Geloof me, als ik het geld had kocht ik een andere monitorNu je iiyama nog spuiten
http://www.memo.nlOp donderdag 19 april 2001 21:27 schreef svoorn het volgende:
Wat is de URL naar die site waar ze die dingen verkopen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nee, ik ben bezig een goed koelende kast te maken zonder herrie. Dus heb ik hem op wieltjes gezet (toch handig) en gaten voor fans geboord.Op donderdag 19 april 2001 21:38 schreef biobak het volgende:
[..]
Zijn die fans in de bodem standaard?
Bodem lijkt mij nog beter dan langs voorkant lucht invoeren, en de hele kast zit tussen mij en het geluid van de fans.
Aan de buitenkant hangen leverde minder lawaai op (klinkt wel raar maar is getest) Allebei op 5 volt is voorlopig afdoende, later misschien 7.
| I've got permission to color outside the lines |
Ja, via hem heb ik ook mijn Chieftec kast gekocht. Misschien heeft ie ze nog wel. Ff zoeken naar user TrebOp donderdag 19 april 2001 22:02 schreef Genotix het volgende:
Hey er was toch iemand die die zwarte chieftech kasten verkocht. Ik kan de toppic nergens meer vinden. En in http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp kan ik hem ook niet vinden.
Verwijderd
Ah, bah wat lelijk! Zo''n mooie zwarte kast en dan een witte DVD/CD-ROM speler erin, das echt jammer! Als je echt je hele kast zwart hebt, dan is het wel vet, maar met zo''n wit ding erin is dat niet mooi!
Hier is het:
[topic=130795]
Ik heb een Zwarte met enermax, erg aan te raden.
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Verwijderd
boeie, daar zit een deurtje voor normaal gesproken. Mn cdrom en fdd zijn zwart gespoten maar deze burner is net nieuw en ik wil graag garantie behoudenOp donderdag 19 april 2001 23:29 schreef 208 het volgende:
[..]
Ah, bah wat lelijk! Zo''n mooie zwarte kast en dan een witte DVD/CD-ROM speler erin, das echt jammer! Als je echt je hele kast zwart hebt, dan is het wel vet, maar met zo''n wit ding erin is dat niet mooi!

Eizo Flexscan L771. 19,6 inch.
<edit>
Het zal nog ff duren voor ze hem in huis hebben bij Memo, maar hij gaat +/- ?60,- kosten
</edit>
die?Op vrijdag 20 april 2001 11:19 schreef christianvv het volgende:
Waar ken je die krijgen?

Ook errug lekker bij je zwarte kast. Draadloos:P,wel prijzig,...Fl 355,-:(
Ik denk dat ieOp vrijdag 20 april 2001 11:46 schreef obsidian het volgende:
[..]
die?Wat bedoel je met die?
BVD
Stof?Op donderdag 19 april 2001 21:46 schreef Fuego het volgende:
[..]
nee, ik ben bezig een goed koelende kast te maken zonder herrie. Dus heb ik hem op wieltjes gezet (toch handig) en gaten voor fans geboord.
Bodem lijkt mij nog beter dan langs voorkant lucht invoeren, en de hele kast zit tussen mij en het geluid van de fans.
Aan de buitenkant hangen leverde minder lawaai op (klinkt wel raar maar is getest) Allebei op 5 volt is voorlopig afdoende, later misschien 7.
Dan zou ik zeggen dat ie iets beter moet lezen. Staat twee keer in het topic!Op vrijdag 20 april 2001 12:15 schreef The_Ghost_II het volgende:
[..]
Ik denk dat iede kast bedoeld.
Mijn idee:)Op vrijdag 20 april 2001 12:38 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat ie iets beter moet lezen. Staat twee keer in het topic!
<offtopic> mij
Maar zo''n kast ziet er wel mooi uit.
Shit mn, ik moest wel 4 keer je post lezen voordat ik hem begreep.Op vrijdag 20 april 2001 13:04 schreef The_Ghost_II het volgende:
[..]
Mijn idee:)
<offtopic> mijook Sisters en ik = ook Goth, leuk om er een op Tweakers te zien</offtopic>
SoM is gewoon een schatje!
check deze url maar effe:Op vrijdag 20 april 2001 12:26 schreef giannie het volgende:
Graag ff wat meer info over die zwarte draadloze set!!! 355,- So what scheelt weer hoopjes spuitwerk en je doet het toch niet beter!!!!
BVD
http://www.consument.buyonline.nl/category.tmpl?L1=winhard&L2=inpu&L3=keyb&cart=30706649041474958&catname=Toetsenborden&startat=1
..een lange,maar dan heb je ook wel wat:P
Verwijderd
gevonden op www.goeiekoop.nl
edit: ''k zie ook net dat ze zwarte toetsenborden en muizen hebben