Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
siliconen spray (fl 5,- hema) erin
stickertje terug.
dit werkt voor gewone vents.. maar voor die?? ik zou het niet weten.
Dat heb ik eerder gehoord en dat heb ik ook gedaan, maar ik heb niets gehoord. Ik zal het nog eens proberen.Op donderdag 19 april 2001 20:36 schreef Demoniac het volgende:
Kan... maar het werkt beter als je ff je naam + adres naar technical@abit.nl mailt... heb ik ook gedaan en dan krijg je een nieuwe... Gratizzz:7
Dat was wel mijn ervaring in ieder geval. Keurige service van de Abit, en hopen dat ze voortaan van ''n andere fannetjesboer kopen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Gewoon teflon/kettingspray erop zoals al eerder werd vermeldt en dan zal het misschien wel wat beter werken.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Als je goed doet krijg je binnen 3 dagen/week een mailtje terug dat je je adres op moet geven. En dan nog 2 weken en je heb je fan.Op donderdag 19 april 2001 20:38 schreef JimmyT het volgende:
Dat heb ik eerder gehoord en dat heb ik ook gedaan, maar ik heb niets gehoord. Ik zal het nog eens proberen.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
H2O = water = toch standaard vloeibaar...Op donderdag 19 april 2001 22:16 schreef psygho het volgende:
Bezig met fluit H2O cooling
Als je mij je adres+3 piek geeft stuur ik er eentje voor je op. Ik heb van ABIT ook zo''n ding gevraagd, en kreeg er 2.Op donderdag 19 april 2001 20:33 schreef JimmyT het volgende:
De chipset fan op m''n kt7 maakt nogal een lawaai. Zou een beetje kruipolie werken?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Op donderdag 19 april 2001 22:16 schreef psygho het volgende:
Bezig met fluit H2O cooling
H2O = water = toch standaard vloeibaar...
[/quote - mr blonde]
----> sinds wanneer mag niemand meer zijn zo-veel-bespeelde-fluit-dat-ie-warm-wordt waterkoelen??
ben je van de anti-fluit bond ofzo?cultuurbarbaar!
Dwarsfluit dan toch zeker, zal wel een lekkere warmteoverdracht hebben.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat noem jij standaard? Bij kamertemp is water inderdaad vloeibaar, maar bij echte koeling (onder 0) dan is toch echt vast (ijs).Op vrijdag 20 april 2001 16:10 schreef freakyfrank het volgende:
H2O = water = toch standaard vloeibaar...
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
dat zeg ik vloeibaar!Op vrijdag 20 april 2001 16:23 schreef universal creations het volgende:
[..]
Wat noem jij standaard? Bij kamertemp is water inderdaad vloeibaar, maar bij echte koeling (onder 0) dan is toch echt vast (ijs).
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.