De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom dan? Volgens mij heeft nog niemand een azia in z''n klauwen gehad.. ''t zal best een goede CPU zijn maar vooralsnog is er geen enkel bewijs voor dat deze beter over te clocken zou zijn dan een AXIA.
Misschien omdat je de primeur hebt?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Inderdaad, hoewel theoretisch een AZIA heel erg goed zou moeten zijn heb ik nog NERGENS op het hele internet er één resultaat van gezien.Op donderdag 19 april 2001 20:51 schreef hezik het volgende:
Waarom dan? Volgens mij heeft nog niemand een azia in z''n klauwen gehad.. ''t zal best een goede CPU zijn maar vooralsnog is er geen enkel bewijs voor dat deze beter over te clocken zou zijn dan een AXIA.
Er is dus geen enkele reden om automatisch aan te nemen dat het een must have is.
kalm blijven jongens
JC
de Z zit later in het alfabet dus men zegt dat ie dan beter te ocen valt. k denk wel dat het zo is van Dromer heeft een AVIA die is net iets minder als een AXIA je kan een AZIA bestellen op tweakers,
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Als je pech hebt is er in de week dat ze met de Z stempels begonnen, net een zandstorm opgestoken bij de fabriek.
lolOp donderdag 19 april 2001 21:53 schreef Hooi het volgende:
Als je pech hebt is er in de week dat ze met de Z stempels begonnen, net een zandstorm opgestoken bij de fabriek.
Audi A8 W12 6.0
als AZIA al bestaat hadden we nu toch al wel vage jappanner verhaaltjes gehad ofzo? Ik koop in elk geval geen AZIA op in japan, ik wacht het wel mooi ff af!
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Dabit zat niet te wachten op z''n affa.. Hij heeft toevallig zo''n affa core, en het blijkt toevallig dat zijn proc goed over te klokken is.. (TB 900@1391 geloof ik). Maar dat is dus meer een kwestie van erg veel geluk hebben!Op donderdag 19 april 2001 20:09 schreef GrimPie het volgende:
zat daarstraks te lezen dat axia beter was dan avia maar Da_bit zat te wachten op z''n affa.
Het is zeker niet zo dat alla affa cores zo hoog komen!
Op het forum van www.overclockers.com is te lezen over iemand met een 1.3 Ghz AZIA. Die kon hem met luchtkoeling op 1.7Ghz zetten. Ik denk dat de AZIA''s heel hard gaan heersen.
Nog een paar weken wachten denk ik voor een upgrade. Ik wil wel een AZIA en een ABIT KT266(als ie uit is) denk ik aangezien de DDR prijzen nu heel hard dalen. (www.comptechworld.nl bijvoorbeeld)
Nog een paar weken wachten denk ik voor een upgrade. Ik wil wel een AZIA en een ABIT KT266(als ie uit is) denk ik aangezien de DDR prijzen nu heel hard dalen. (www.comptechworld.nl bijvoorbeeld)
Pagina: 1