[BC3] Kan ik elke processor overclocken?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een 1.3Ghz met 400 Mhz systeembussen, maar t''is wel een Dell, zou ik die op termijn ook kunnen overklokken?

Jo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

Aangezien het een dell is, twijfel ik eraan. De proc zal het wel kunnen, maar je mobo gaat het niet toelaten. Je kan natuurlijk wel een nieuw mobo kopen, maar ik weet niet of dat in een dell kast gaat passen. Die jongens durven nogal eens ambetant doen op dat gebied.

Nog een vraagje, welke videokaart zit er in je systeem?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:50
Zonde zo''n P4 1.3 GHz. Kost meer en presteert minder dan een P3 1 GHz >:)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

P4: :'(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je niet eens kunt zeggen dat het om een Pentium 4 gaat betwijfel ik het ;)

• BC3 Victim
Het is een P4 met een MX2 van nvidia erin. Je moet wel weten dat her rdRam dat erin zit ook op 400Mhz draait, net zoals de FSB.

Jo

Dit gaat aardig vooruit, was het niet dat mijn win 2000 nu f*cked up is. Zie rubriek over operatingsys.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

we know..

P4 zuigt..

heb je ooit een Athlon 1.3 Ghz tegenover een P4 gezien??

de P4 legt het ZWAAR af!!

• BC3 Victim
Nee, heb ik nog niet gezien, maar dat is ook niet de point, ik ben geen >Mhz-freek<

Verwijderd

Ja je kunt je P4 overklokken dmw FSB gewoon omhoog gooien die bus richting de 1500Mhz moet lukken..

• BC3 Victim
De FSb zitten al op 4x100 MHz

Pagina: 1