Voordat ik begin: ja ik heb de search gebruikt, en jahaaa ik heb alles doorgelezen en voor de mensen die alweer met een zeurderige en/of patserige antwoord klaar staan: jammer
, i''m still learning here!
Goed, ik heb gewoon een simpel vraagje over mijn Celeron A 400 MHz. In mijn bios (mijn mobo is van Elitegroup - een P6sep-me
) kan ik de Vcore niet verhogen. Ze zijn zeker vergeten die optie in te bouwen ofzow
, maar goed dat terzijde.
Dan de vraag: is het mogelijk om, netzoals bij de gewone (''groene'') celerons, het voltage te verhogen door zogenaamd bepaalde pins af te dekken??
This is maybe a long shot, maar hey, je weet maar nooit
Tenks enniewee
<kanttekening>
Mijn cellie loopt nu trouwens al stabiel op 570, maar 600 trekt ie niet, vandaar de vraag over het verhogen van het voltage
</kanttekening>
Goed, ik heb gewoon een simpel vraagje over mijn Celeron A 400 MHz. In mijn bios (mijn mobo is van Elitegroup - een P6sep-me
Dan de vraag: is het mogelijk om, netzoals bij de gewone (''groene'') celerons, het voltage te verhogen door zogenaamd bepaalde pins af te dekken??
This is maybe a long shot, maar hey, je weet maar nooit
Tenks enniewee
<kanttekening>
Mijn cellie loopt nu trouwens al stabiel op 570, maar 600 trekt ie niet, vandaar de vraag over het verhogen van het voltage
</kanttekening>