Toon posts:

[BC3] Dan toch maar een specfieke vraag omtrent voltage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik begin: ja ik heb de search gebruikt, en jahaaa ik heb alles doorgelezen en voor de mensen die alweer met een zeurderige en/of patserige antwoord klaar staan: jammer :P, i''m still learning here!

Goed, ik heb gewoon een simpel vraagje over mijn Celeron A 400 MHz. In mijn bios (mijn mobo is van Elitegroup - een P6sep-me :r) kan ik de Vcore niet verhogen. Ze zijn zeker vergeten die optie in te bouwen ofzow :9, maar goed dat terzijde.

Dan de vraag: is het mogelijk om, netzoals bij de gewone (''groene'') celerons, het voltage te verhogen door zogenaamd bepaalde pins af te dekken??

This is maybe a long shot, maar hey, je weet maar nooit ;)

Tenks enniewee :)

<kanttekening>
Mijn cellie loopt nu trouwens al stabiel op 570, maar 600 trekt ie niet, vandaar de vraag over het verhogen van het voltage
</kanttekening>

Verwijderd

jumpers??

mobo-boekje doorlezen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb mijn boekje doorgelezen van me mobo, maar die vertelt alleen dat er jumpers opzitten voor het resetten van de bios en andere ongein, maar niets over jumpers die gerelateerd zijn aan de vcore oid

Verwijderd

dat is dan mooi bokkuh!

niet dat je echt ver zou kunnen komen met een cel 400..

als je geluk hebt staat misschien wel op het moederbord in kleine lettertjes hoe je het voltage kan veranderen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 17:58 schreef freakyfrank het volgende:
dat is dan mooi bokkuh!

niet dat je echt ver zou kunnen komen met een cel 400..

als je geluk hebt staat misschien wel op het moederbord in kleine lettertjes hoe je het voltage kan veranderen
En oc''en is je middle name?? |:(
Jaja, met zo''n pinda-antwoord zeker... nahja goed, zal voor de rest wel 8-)

<edit>
ff iets weggehaald >:)
</edit>