Is er iemand die een coolermaster DP5-6H51 in combinatie heeft met een Thunderbird 1333 266FSB? Zo ja, wat zijn jou bevindingen wat betreft koeling en geluidsproductie.
Deze is volgens Coolermaster zelf maar geschikt tot 1,2 GH. Ik zou hem dus never nooit gebruiken om mijn TB1,33 te koelen. Als ik zo''n processor kon betalen, kocht ik er meteen een fatsoenlijke koeling bij.
Hij koelt dus niet genoeg voor jouw CPU, is wel stil.
Hij koelt dus niet genoeg voor jouw CPU, is wel stil.
Geen inspiratie
Ik had begrepen dat die aanduiding 1,2 Ghz. Alleen een soort van garantie is t/m die snelheid. Dus dat het in theorie best wel hoger kan. (dacht ik
)
koop beter een FOP-38... is niet stil maar koelt fantastisch!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
die koeler koelt van zichzelf al heel slechtOp donderdag 19 april 2001 15:01 schreef TangoDelta het volgende:
Ik had begrepen dat die aanduiding 1,2 Ghz. Alleen een soort van garantie is t/m die snelheid. Dus dat het in theorie best wel hoger kan. (dacht ik)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gebruik die coolermaster voor m''n TB900, daarvoor is die prima...heb alleen wel een add-n gemaakt voor de hogere snelheid nu
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Mijn Tbird 1ghz loopt op 9x133 (1200Mhz) met zo''n coolermaster en wordt 47 graden stressed. Maar ik zou een andere kopen.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Waarom z''n goedkope K*T 35,- cooler als je z''n dure 750,- proc heb.
Snap dat niet hoor.|:(
Snap dat niet hoor.|:(
je geeft zelf het antwoord al
.
Nee in mijn geval was dat omdat de zaak waar ik de pc kocht (eynstein) geen andere had.
Nee in mijn geval was dat omdat de zaak waar ik de pc kocht (eynstein) geen andere had.
Pagina: 1