Toon posts:

[BC3] Is dit het waard ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen 2 coolers.

Namelijk de:
- Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP
- Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60MP

Nou is de vraag of die eerste cooler echt zoveel beter is dan die tweede, aangezien die tweede aanzienlijk minder kabaal maakt.
Is die eerste echt zoveel beter en is ie het geluid waard of scheelt het maar 2 graden ofzo ?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

YS Tech is wat mij betreft de gulden middenweg

Geen inspiratie

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik heb hem met YS-TECH, en veel wind weinig kabaal, perfect.. wel een beetje duur , dat we, maar ja, hobby kost geld >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Hoeveel verschilt de Alpha 6035 met die Pep?

En hoeveel scheelt het met die Alpha en de Fop? Die alpha heeft toch koperen onderkant als ik het goed heb? Ik zit eraan te denken om zo''n 6035 te nemen met Ys tech en dan evt de fan van de fop erop. Maar als het niet veel scheelt dan doen we die YS erop laten :)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 14:42 schreef martijn12345 het volgende:
YS Tech is wat mij betreft de gulden middenweg
En waar kun je die halen. Ik word een beetje duizelig van al die mogelijkheden en pricewatches. :o

Verwijderd

Topicstarter
Oke thx voor reply''s. ;) Maar ik moet dus z''n Alpha nemen maar dan met een YS fan. Maar het geval is dat ik overal lees dat die combinatie met een Delta fan heel goed koeld. Doet die YS dat ook wel? Er komt namelijk een AZIA of AXIA core onder die ik wil overclocken. :7 Maar ehhh als het niet zo veel scheeld dan haal ik mooi z''n eentje met een YS fan. Want het blijft een slaapkamer en geen vliegveld B-)
Pagina: 1