De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yupz dat kan , ooit een 233 op 291 gekregen en een 266 op 333.. gewoon FSB verhogen... Maargoed hier vindt je meer....
Concrete Loop Watercooling
heb je wel eens van de search gehoord?
http://gathering.tweakers.net/forum/find
ga in je bios kijken (als ie je geheugen aan het tellen is dan op DEL drukken voor als je het nog niet wist
)
kijk daar of je de FSB kan veranderen dat staat nu op 66 mhz en je multiplier op 3.5 die kan niet hoger dus moet je met je FSB spelen
http://gathering.tweakers.net/forum/find
ga in je bios kijken (als ie je geheugen aan het tellen is dan op DEL drukken voor als je het nog niet wist
kijk daar of je de FSB kan veranderen dat staat nu op 66 mhz en je multiplier op 3.5 die kan niet hoger dus moet je met je FSB spelen
Audi A8 W12 6.0
mijn p2 233 loopt op 291, alleen me moederbord kan niet hoger
Ja ik heb m nu op 266, maar hoger kan hij niet, of het voltage moet uitmaken.
Thanx man
Ik had eerder ook al gekeken, maar toen had ik 1 functie over het hoofd gezien. Ik heb namelijk een speedeasy bios.
greetings xantip
Thanx man
Ik had eerder ook al gekeken, maar toen had ik 1 functie over het hoofd gezien. Ik heb namelijk een speedeasy bios.
greetings xantip
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ok hij loopt nu op 266, maar nu wil windows het niet meer doen.
Als ik mijn pc opstart moet ik ff mijn wachtwoord invoeren, en dan FATALE ERROR in blablabla, U kunt nu uw computer uitzetten.
Helpt het als ik alles opnieuw installeer?
Al vast bedankt
greetings Xantip
Als ik mijn pc opstart moet ik ff mijn wachtwoord invoeren, en dan FATALE ERROR in blablabla, U kunt nu uw computer uitzetten.
Helpt het als ik alles opnieuw installeer?
Al vast bedankt
greetings Xantip
heb em ook op 291....maar ga em denk ik maar weer terug zetten....want hij loopt af en toe wel vast (lijkt wel koeling probleem denk ik)
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
ik heb mijn voltages op het hoogst staan (anders kom ik niet eens in windows
)
Maar ik heb gehoord dat als ik hem beter koel, ondanks dat hij niet bepaald warm word het wel moet lukken.
Maar dat ga ik eerst ff testen
Maar ik heb gehoord dat als ik hem beter koel, ondanks dat hij niet bepaald warm word het wel moet lukken.
Maar dat ga ik eerst ff testen
Pagina: 1