[BC3] Kan een p233 overgeclocked worden?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Naar mijn weten kan dit niet, maar nu las ik hier een paar berichten van mensen die dat toch gedaa hebben.
Mijn vraag is hoe clock je hem zo hoog?

al vast bedankt

greetings xantip

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Yupz dat kan , ooit een 233 op 291 gekregen en een 266 op 333.. gewoon FSB verhogen... Maargoed hier vindt je meer....

Concrete Loop Watercooling

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
heb je wel eens van de search gehoord?
http://gathering.tweakers.net/forum/find

ga in je bios kijken (als ie je geheugen aan het tellen is dan op DEL drukken voor als je het nog niet wist :))

kijk daar of je de FSB kan veranderen dat staat nu op 66 mhz en je multiplier op 3.5 die kan niet hoger dus moet je met je FSB spelen

Audi A8 W12 6.0

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
mijn p2 233 loopt op 291, alleen me moederbord kan niet hoger

• BC3 Victim
Ja ik heb m nu op 266, maar hoger kan hij niet, of het voltage moet uitmaken.

Thanx man

Ik had eerder ook al gekeken, maar toen had ik 1 functie over het hoofd gezien. Ik heb namelijk een speedeasy bios.

greetings xantip

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ok hij loopt nu op 266, maar nu wil windows het niet meer doen.
Als ik mijn pc opstart moet ik ff mijn wachtwoord invoeren, en dan FATALE ERROR in blablabla, U kunt nu uw computer uitzetten. |:(

Helpt het als ik alles opnieuw installeer?

Al vast bedankt

greetings Xantip

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16
Nee, als je je core voltage omhoog kan doen, moet je dat doen.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
heb em ook op 291....maar ga em denk ik maar weer terug zetten....want hij loopt af en toe wel vast (lijkt wel koeling probleem denk ik)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• BC3 Victim
ik heb mijn voltages op het hoogst staan (anders kom ik niet eens in windows :( )
Maar ik heb gehoord dat als ik hem beter koel, ondanks dat hij niet bepaald warm word het wel moet lukken.
Maar dat ga ik eerst ff testen

Pagina: 1