Turn it off and on again.
ik bedoel alleen de fan geen heatsink
Wat wil je nou? Een 6800 RPM fan die 38CFM verplaatst.. en die dan geen lawaai maakt ofzo?
Of wil je gewoon dezelfde fan van een ander merk?
Of wil je gewoon dezelfde fan van een ander merk?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ze zijn er wel. Alleen niet in NL verkrijgbaar. Je hebt Delta HP fans die als Black Label verkocht worden.
En YSTech heeft ook een 6800 toeren fan, althans dat heb ik gelezen op een Aus. site.
Maar ik ga ervanuit dat deze evenveel herrie maken. Als je een voorwerp bijna 7000 rondjes per minuut laat draaien krijg je een mini orkaan. En dat maakt nu eenmaal herrie.
En YSTech heeft ook een 6800 toeren fan, althans dat heb ik gelezen op een Aus. site.
Maar ik ga ervanuit dat deze evenveel herrie maken. Als je een voorwerp bijna 7000 rondjes per minuut laat draaien krijg je een mini orkaan. En dat maakt nu eenmaal herrie.
Geen inspiratie
jaOf wil je gewoon dezelfde fan van een ander merk?
ze zeggen trouwens dat je die fans niet op je mobo moet doen anders kan hij doorbranden of kan je hem wel rechtsstreeks op je mobo doen ????
Die delta''s trekken te veel stroom, wat je mobo niet kan leveren.
12V * 0.48A => 5.76 Watt is echt iets te veel voor zo''n mobo-header.
12V * 0.48A => 5.76 Watt is echt iets te veel voor zo''n mobo-header.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Ja.
Ligt een beetje aan je bord. KT7 serie kan tot 8 watt per header aan.
Als alternatief is er een Papst 60 mm 38 cfm die minder herrie maakt, maar daar zal je voor in Duitsland moeten zoeken.
Als het een grote heatsink a la FOP of VolcanoII is, zou ik er gewoon een 80mm fan er op frummelen. Gewoon met een beugeltje of zo.
Zoals ditte

http://www.3dfxcool.com/bigmofoho.htm
Ligt een beetje aan je bord. KT7 serie kan tot 8 watt per header aan.
Als alternatief is er een Papst 60 mm 38 cfm die minder herrie maakt, maar daar zal je voor in Duitsland moeten zoeken.
Als het een grote heatsink a la FOP of VolcanoII is, zou ik er gewoon een 80mm fan er op frummelen. Gewoon met een beugeltje of zo.
Zoals ditte

http://www.3dfxcool.com/bigmofoho.htm
Pagina: 1