Voorheen postte ik deze bestelrondes onder algemene harde waren, maar ik denk dat in de DOC-groep veel meer geintereseerden zijn te vinden, omdat deze Crucial reepjes zich uitstekend lenen voor vet oc-en.
De 1e ronde wordt vandaag afgeleverd door de PTT bij de bestellers.
De 2e bestelronde wordt asap verstuurd vanaf Crucial naar NL.
Maar er is zelfs interesse in een 3e ronde.
(zie: [topic=160167] )
Deze Crucial PC2100 chips halen volgens de reviews makkelijk 300 MHz en combineren dus uitstekend met een AZIA TBird (zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162635 ) om bijvoorbeeld een 1.1 100MHz FSB TBird op 1.65 GHz (11x150) te laten draaien.
Anyway, ik moet wel genoeg interesse hebben. (5 reepjes)
Ik heb er nog 4 over...
Nog ff de prijzen (Crucial heeft de prijzen recentelijk 10% verhoogd en ook de PTT blijkt niet erg goedkoop onder rembours te kunnen leveren
)
vooruitbetalen + afhalen : f 360,-
vooruitbetalen + opsturen: f 365,-
onder rembours: f 385,-
Heb je interesse ?? Stuur dan een email of ICQ bericht en dan handelen we de rest af.
Vanaf het moment van het bestellen bij Crucial en het in huis hebben van de reepjes gaat ongeveer 10-14 dagen duren.
De 1e ronde wordt vandaag afgeleverd door de PTT bij de bestellers.
De 2e bestelronde wordt asap verstuurd vanaf Crucial naar NL.
Maar er is zelfs interesse in een 3e ronde.
(zie: [topic=160167] )
Deze Crucial PC2100 chips halen volgens de reviews makkelijk 300 MHz en combineren dus uitstekend met een AZIA TBird (zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162635 ) om bijvoorbeeld een 1.1 100MHz FSB TBird op 1.65 GHz (11x150) te laten draaien.
Anyway, ik moet wel genoeg interesse hebben. (5 reepjes)
Ik heb er nog 4 over...
Nog ff de prijzen (Crucial heeft de prijzen recentelijk 10% verhoogd en ook de PTT blijkt niet erg goedkoop onder rembours te kunnen leveren
vooruitbetalen + afhalen : f 360,-
vooruitbetalen + opsturen: f 365,-
onder rembours: f 385,-
Heb je interesse ?? Stuur dan een email of ICQ bericht en dan handelen we de rest af.
Vanaf het moment van het bestellen bij Crucial en het in huis hebben van de reepjes gaat ongeveer 10-14 dagen duren.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD