[BC3] coolerkapje?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar haal je van die kapjes? van die ijzeren rondjes zeg maar die je tegenwoordig ook bij veel voedingen tegenkomt.. en die men gebruikt voor een casemod voor de buitenkant vd kast om de cooler afgeschermt te hebben?

sorry voor mijn wazige taalgebruik.. :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je bedoeld fingerguards......... Kijkens bij de loake elec shop, of anders de oc-shop of ned-cool

• BC3 Victim
tnx m8

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54

schizofreen

ik & jij

lokale electroshop
*zucht*
en als je nu uit the middle of nowere komt?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• BC3 Victim
wheheheh :P

• BC3 Victim

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 10:22
Verhuizing is idd een idee ;-)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Pagina: 1