Toon posts:

[BC3] Hoe ledje uit powerknop Creative DTT2500?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Creative DTT2500 Digital en ik ga daarvan dit weekend die saaie groene ledjes vervangen met vette blauwe ledjes >:). Ik krijg alleen niet het ledje uit de powerknop :(.

De knop zelf krijg ik helemaal los, ik krijg alleen dat vern**kte ledje er niet uit. Ik heb al vanalles geprobeerd. Iemand suggesties?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet niet hoe het eruit ziet van binnen!
Pics graag!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
uitboren?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Op donderdag 19 april 2001 01:18 schreef Euroshima het volgende:
Ik weet niet hoe het eruit ziet van binnen!
Pics graag!
Pics zou wel goed zijn, een aantal close-ups. Die lui van Creative hebben het ledje er in gekregen, dus dan moet ie er ook uitkunnen :)

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 09:04 schreef AcouSE het volgende:

[..]

Pics zou wel goed zijn, een aantal close-ups. Die lui van Creative hebben het ledje er in gekregen, dus dan moet ie er ook uitkunnen :)
vast erin ''''gesmolten'''' ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 14:55 schreef Euroshima het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik zal morgen wel ff pics schieten, maar ik denk niet dat jullie daar wat aan hebben. Ik had gehoopt dat iemand het al eerder had gedaan, maar dit is wel aardig exclusief geloof ik :).

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Op donderdag 19 april 2001 15:59 schreef Kcinimod het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik zal morgen wel ff pics schieten, maar ik denk niet dat jullie daar wat aan hebben. Ik had gehoopt dat iemand het al eerder had gedaan, maar dit is wel aardig exclusief geloof ik :).
tsja had wel wat meer van de tweakers hier verw8 ;)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Op donderdag 19 april 2001 14:55 schreef Euroshima het volgende:
Ingegoten/casting?
Het zou natuurlijk kunnen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Veel te veel werk en veel te duur. Nergens voor nodig. Maar je weet natuurlijk maar nooit...

Verwijderd

Topicstarter
YES! Het is gelukt, eindelijk. Er kwam wel het betere hak- en zaagwerk bij te pas, maar hij is eruit :D. Ik zal morgen wat pics posten als deze mod af is. Wordt wel retevet denk ik.

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Kun je nu ook verklaren waarom ''ie er eerst niet uit wou? Geklemd, gelijmd of toch ingegoten?

Verwijderd

Topicstarter
Hij zat gewoon heel erg vast geklemd. Ik heb er eerst een stukje afgezaagd (van het buitenste deel) en toen kon ik meer grip krijgen met mijn waterpomptang op het binnenste deel. Niet dat het toen makkelijk ging :(, maar na een tijdje liet ie toch uiteindelijk los.

De blauwe ledjes heb ik ondertussen al erop gesoldeerd, nu nog testen (zit nu niet thuis namelijk). In de loop van de week post ik wel wat pics :9.
Pagina: 1