Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
mijn p3 500E kan gewoon op 750 lopen maar mijn geheugen trekt dat niet... er zit namelijk 128mb pc100 in naast de 256 mb infineon pc133....
ik ga het i/o voltage van mijn mobo verhogen denk ik en dna kijken of die wel stabiel wil lopen op 750....
das dus 50% o c''en....
ik ga het i/o voltage van mijn mobo verhogen denk ik en dna kijken of die wel stabiel wil lopen op 750....
das dus 50% o c''en....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
mient sient gaat tot sig:)
Nu ook zonder stropdas
Dan ruk je die 128MB PC100 er toch gewoon uit:?er zit namelijk 128mb pc100 in naast de 256 mb infineon pc133....
Ik weet niet wat je met je systeem doet maar "normaal gesproken" is 256MB toch wel voldoende?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
En overleeft de gemiddelde p3 (133 MHz fsb dus) een core voltage van 1,95?
Hij wordt nu (met een
) 48 C, mobo is 30
//edit
//onder win2k trouwens 37, in ME af en toe ook
Dat vat ik niet helemaal.
//Da''s trouwens volgens mbm5, maar die kan er ook nix aan doen als de sensortjes gaar zouden zijn
Hij wordt nu (met een
//edit
//onder win2k trouwens 37, in ME af en toe ook
//Da''s trouwens volgens mbm5, maar die kan er ook nix aan doen als de sensortjes gaar zouden zijn
Volgens mij trekt je PIII het wel. ALS je maar goede koeling heb
Jah, dat doettie wel, ik heb een 80 mm papst voor en een achter (mooi voor koude lucht aanzuigen en achter er weer uit).
Ik denk dattie de 60 C eventueel nog wel zou overleven toch?
De cpufan is een meuk coolermaster, maar die werkt wel goed genoeg (hij maakt alleen zo''n herrie..
)
Ik denk dattie de 60 C eventueel nog wel zou overleven toch?
De cpufan is een meuk coolermaster, maar die werkt wel goed genoeg (hij maakt alleen zo''n herrie..
Verwijderd
Dat ligt er dus maar helemaal aan......... hoe hoog kun je gooien??? mijn core ging tot 20 meter................
Verwijderd
Mijn heb ik zelfs op 2.0V gehad op te kijken hoever ie te klokken was. Dat was met waterkoeling maar als je proc niet al te snel te warm wordt kan het prima. Mijn ervaring is dat meer dan 1.85 volt niet veel zin heeft. Bij mij loopt ie met 1.95 volt op 1120 maar niet 100% stabiel.
Zie sig.
Zie sig.
Pagina: 1