De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik kan Taisol in Nederland niet vinden, ik heb er net 1 in engeland besteld
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja die Swiftech staat bij de OC-shop voor F199,- maar met de melding: "Note: soon available"
En die Taisol in Engeland... Waar en hoeveel?
Ik koop het toch bij voorkeur op een plek waar ik eventueel lang kan rijden
En die Taisol in Engeland... Waar en hoeveel?
Ik koop het toch bij voorkeur op een plek waar ik eventueel lang kan rijden
Volgens mij kan je hem dan nog het best direct bij Taisol kopen http://www.store.yahoo.com/taisol/amdcpusoccoo.html ( yahoo store[b]ik heb er net 1 in engeland besteld