[BC3] van Geforce naar Quadro!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb vandaag mijn geforce 256 getweakd naar een Quadro niet dat je veel merkt maar toch bij het hele fijne werk zie ik het toch:Z
ze zeggen dat je hetr alleen ziet bij video bewerken enzo maar niet bij spelletjes|:(
nou ik zie het toch nog een beetje >:)
en het was gewoon een uitdaging want je moet van die hele kleine SMD''tjes verplaatsen
en je (video)bios flashen
maar het is gelukt :P
het is een aanrader O+
(ow ja je moet ook je drivers verandere)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

het is een vooruitgang op je polycount en een achteruitgang op je fillrate, dus goed voor modelen en niet goed voor games, algemeen bekent, je FPS zijn er ZEKER niet op vooruit gegaan

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Dus erg veel nut dus :o

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nou maar als je het tweak progje download en het weer ff omhoog zet is het gewoon een verbterde geforce >:) beter toch :)
en zoveel verschil maakt het ook weer niet merkt het wel hoor ik vind het positief (en helemaal niet negatief) |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen