[BC3] Waterkoeling bouwen: wie wil helpen?

Pagina: 1
Acties:

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Is er iemand die me zou willen helpen met het bouwen van een kastje met waterkoeling? Ik heb een hele reut howto''s en zo gelezen, maar wil het liever niet in m''n eentje proberen.

Ik woon in Rotterdam, maar eventueel kan ik natuurlijk wel ergens anders naartoe gaan :)

Enne... als je niet wilt helpen: geen trolls aub ;)

Bloed, zweet & koffie

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:00

mvds

Totally awesome!

Heb je al spullen dan?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Helaas heb ik er geen tijd voor. Maar er zullen toch wel andere mensen zijn in de buurt van Rotterdam? Kom op mensen, wie helpt hem effe?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
Hmm moet toch zeggen dat ik het zelf mooier vind om uit te proberen dan alle howto''s door te lezen, maar afijn.. Rotterdam - Assen, is best wel een eindje...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

begin alvast maar met inkopen:
leuk waterpompje..
slangen
sloopradiator
mooi waterblokje
eventueel een reservoir
(kan je allemaal op zoeken)
dan ben je al een heel eind..

als je nog vragen hebt, kan je hier of bij www.waterkoeling.nl terecht.

Verwijderd

Ik zou je best willen helpen, maar Rotterdam is me echt te ver...

Greetz

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik wil wel helpen, maar dan moet je naar Gelderland komen.

Ik heb zelf nog geen WK maar ik draai me hand er niet voor om :z

Als je alles maar hebt.

Verwijderd

he daar ik woon in Bleiswijk, je weet wel, de grote wereldstad (:D) vlakbij Rotterdam. Ik wil over een tijdje (grote vakantie denk ik) ook een WC :) systeem gaan bouwen, misschien leuk om het samen te doen. Even voor de duidelijkheid. IK HEB GEEN ERVARING. Maja boeiuhhh, wij kunnen dat echt wel samen. En misschien vind ik nog wel wat vrinden en vrindinnnen :9~ om mee te doen. Als je met mij genoegen neemt vin ik het goed, en anders jammer.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de replies en voor het niet posten van trolls :)! Sorry voor de late reactie.

Ik heb nog geen spullen omdat ik niet het risico wilde lopen spullen te kopen en achteraf te horen dat het geen goeie spullen zijn o.i.d.. Zo te horen moet ik gewoon een set aanschaffen en dan nog eens posten.

Zoals gezegd, kan ik ook wel mijn spullen meenemen en ''op locatie'' bouwen. Das niet zo''n punt.

Het lijkt me ook wel cool om met iemand te bouwen die ook een waterkoeling-newbie is, dus.. ICQ me :)

Nogmaals bedankt voor de replies!

Bloed, zweet & koffie

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Op vrijdag 20 april 2001 11:49 schreef Vilenin het volgende:
Allemaal bedankt voor de replies en voor het niet posten van trolls :)! Sorry voor de late reactie.
Watertweakers bijten niet... :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
We houden wel contact via ICQ :)
Pagina: 1