[BC3] Case-Logo''s

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 10:47
Heeft er nog iemand een Cewl logo van Counterstrike/Half-life, dat ik uit m''n kast kan laten snijden, ben zelf al een beetje aan het klooien, maar ieder voorstel is welcome,

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 19:11
Ja, die zoek ik eigenlijk ook,

ik ben wel eens ergens een pic tegengekomen met een kast met kogelgaten, zag er ECHT VET uit, weet alleen niet meer waar....

als iemand weet hoe die persoon dat gedaan heeft..... want het lijkt me echt vet om zoiets op me kast te maken.

Nog iets he, Ik heb wel een grappig idee, uiteraard copyrighted :) moet alleen nog weten hoe ik het uit kan voeren, Flames op m''n kast...

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Kijk hier eens :)

Staat aardig wat op over Case modding.

Typo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zoiets :D

Afbeeldingslocatie: http://www.midtimegames.com/image/kast.jpg

Ik heb het logo trouwens veranderd, de kast is nu blauw en het logo is de originele kast kleur geworden. Foto''s volgen nog :)

edit:
ff niet op die hond letten, en nee die''s nog niet gemod >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Op woensdag 18 april 2001 18:02 schreef Rappie het volgende:

edit:
ff niet op die hond letten, en nee die''s nog niet gemod >:)
Zal wel gemoLd moeten zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Op woensdag 18 april 2001 17:49 schreef -Avenger- het volgende:
ik ben wel eens ergens een pic tegengekomen met een kast met kogelgaten, zag er ECHT VET uit, weet alleen niet meer waar....

als iemand weet hoe die persoon dat gedaan heeft..... want het lijkt me echt vet om zoiets op me kast te maken.
Easy, gewoon een m16 op je kast leegschieten ;)

zal het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
dacht aan zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/maina_1.gif
maar dan alleen het sielhoewet of zoeits |:(
lijkt me wel kewl, groot in m''n kast, met een plexieglaasje erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
he ik wil ook zo''n plaatje uit mijn kast laten halen maar heeft niet iemand er 1 voor mij (ook voor de andere |:() mag ook van counterstrike/half-life he en hoe kom jij aan dat teken van halflife ik vind hem wel echt mooi O+
zou ik ook wel willen (hint hint) :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:35
Rappie, hoe heb je dat logo zo groot gekregen? Wou mijn vader zo gek zien te krijgen (ik en electrisch gereedschap = kast naar de kloten :)) om een Lambda (dus alleen die HL A) uit te dremelen, maar heb je die gewoon onder een kopieer apparaat gegooid en vergroot? Erg kewl.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1