Heeft er nog iemand een Cewl logo van Counterstrike/Half-life, dat ik uit m''n kast kan laten snijden, ben zelf al een beetje aan het klooien, maar ieder voorstel is welcome,
Bvd.
Bvd.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Anoniem: 16219
Zal wel gemoLd moeten zijnOp woensdag 18 april 2001 18:02 schreef Rappie het volgende:
edit:
ff niet op die hond letten, en nee die''s nog niet gemod![]()
Easy, gewoon een m16 op je kast leegschietenOp woensdag 18 april 2001 17:49 schreef -Avenger- het volgende:
ik ben wel eens ergens een pic tegengekomen met een kast met kogelgaten, zag er ECHT VET uit, weet alleen niet meer waar....
als iemand weet hoe die persoon dat gedaan heeft..... want het lijkt me echt vet om zoiets op me kast te maken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq