Toon posts:

[BC3] [randapparatuur mod] Wacom Intuos tekentabblet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Wat ik me afvroeg, heeft ooit iemand al een Wacom Intuos tekentabblet gemod gezien? En dan bedoel ik geen Luchtkoeling duh :9

Nee maar geschilderd ofzo? ik vind dat grijze ding een beetje saai worden namelijk >:). Ik zit er over na te denken, maar wil wel es wat voorbeelden zien....

Voor de duidelijkheid hebben we het over zo''n ding:

Afbeeldingslocatie: http://www.wacom.de/Products/intuos/images_intuos/tablets.gif

Ik zoek me rot overal :'(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ? ^^

Verwijderd

nope..

hoe duur zijn die dingen eigenlijk?

Verwijderd

Als je het tekengedeelte netjes afplakt (als je em niet gewoon uit elkaar kunt schroeven) kan je hem volgens mij zonder problemen spuiten.
PS. als het gelukt is willen we natuurlijk wel foto''s.. :9~

Verwijderd

Hm op mijn Wacom zit een ledje op het tablet..zou natuurlijk blauw kunnen worden *D

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op woensdag 18 april 2001 15:07 schreef freakyfrank het volgende:
nope..

wij hebben 1300 gulden ofzo voor een a4 oversize betaald, denk niet dat me moeder er blij mee is als ik hem mod :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 15:07 schreef freakyfrank het volgende:
nope..

Hij kostte erg blij, ( a5 ) 800.00 ... Maar investering meer dan waard!
Op woensdag 18 april 2001 17:57 schreef Gretzky het volgende:
Als je het tekengedeelte netjes afplakt (als je em niet gewoon uit elkaar kunt schroeven) kan je hem volgens mij zonder problemen spuiten.
PS. als het gelukt is willen we natuurlijk wel foto''s.. :9~
Ja, euhm, euh... damn iemand moet de eerste zijn of niet dan >:). Ik moet er ff over nadenken... is moeilijk :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 00:50 schreef Mries! het volgende:
Hm op mijn Wacom zit een ledje op het tablet..zou natuurlijk blauw kunnen worden *D
Mag jij beginnen.. :))

Verwijderd

misschien stomme vraag.. maar dit heeft toch alleen meerwaarde voor een artistiek ingesteld persoon??

of heb je minder last van RSI?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 11:32 schreef freakyfrank het volgende:
misschien stomme vraag.. maar dit heeft toch alleen meerwaarde voor een artistiek ingesteld persoon??

of heb je minder last van RSI?
Nou echt NIET dus... dit heeft mij weer mijn RSI onder controle kunnen krijgen...

Ik ben 1.5 jaar bij Fysiotherapie en manueel therapeut onder therapie geweest... Zwaar fucked up... ( dat heet 16 uur per dag pc ) ... Alles deed pijn, heb 1.5 jaar bijna niks mogen doen.. en nu gaat het weer goed... RSI Stoel gekocht, wacom tabblet... Gel kussens 90° houding ... Dat soort dingen.. Kost een vermogen, maar is investering meer als waard..

PS: niet te vergeten levens patroon ook verandert, pauzes, water drinken VEEL! en veel sporten en beweging... Al schiet het er de laatste tijd behoorlijk weer in .. |:(

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:55 schreef drLiter het volgende:
Hij kostte erg blij, ( a5 ) 800.00 ... Maar investering meer dan waard!
800 piek:? En daar wil jij over met een spuitbus of zo? Ja, ja... K dacht dat ik gek was.. Het kan dus nog erger. >:)

Maar wat schiet je d''r mee op? K neem aan dat je dat ding gebruikt om prof. mee te kunne tekenen. Nou, ie gaat echt niet beter z''n werk doen als ie een kleurtje heeft.
Houd d''r ook ff rekening mee dat garantie ook pleite is na je spuit werkzaamheden..

Als je het doet, wil k wel foto''s zien. Suc6.

Verwijderd

Modden? Neuj bedankt. Trouwens jammer dat die dingen zo INSANE duur zijn. Ik denk dat de beginnende mens stukken beter omgaat met een pen dan een muis.

Tevens is het wel erg lekker om wat oppervlakte te hebben, m`n wacom a6-je is wel effectief, maar ow ow ow wat moet een oversize a4 heerlijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 12:30 schreef Peltier het volgende:
Modden? Neuj bedankt. Trouwens jammer dat die dingen zo INSANE duur zijn. Ik denk dat de beginnende mens stukken beter omgaat met een pen dan een muis.

Tevens is het wel erg lekker om wat oppervlakte te hebben, m`n wacom a6-je is wel effectief, maar ow ow ow wat moet een oversize a4 heerlijk zijn.
Nee dus, Ik had een a4 hier staan, heb op me werk gewerkt op een A3... daar krijg je lamme schouders van ... a5 is net prima, a6 = te klein, das een sigarettenpakje... maar echt a4... das zo`n heen en weer geschuif, veel te groot... je werkt dan niet met je pols, maar je schouderspanning gaat omhoog... niks voor mij dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 12:18 schreef Tweaky het volgende:

[..]

800 piek:? En daar wil jij over met een spuitbus of zo? Ja, ja... K dacht dat ik gek was.. Het kan dus nog erger. >:)

Maar wat schiet je d''r mee op? K neem aan dat je dat ding gebruikt om prof. mee te kunne tekenen. Nou, ie gaat echt niet beter z''n werk doen als ie een kleurtje heeft.
Houd d''r ook ff rekening mee dat garantie ook pleite is na je spuit werkzaamheden..

Als je het doet, wil k wel foto''s zien. Suc6.
Garantie, damn daar had ik nog niet aan gedacht nee |:( ... ding is nu ruim 1 jaar oud en heb nog twee jaar garantie... ik denk dat dat wel een erg goed argument is ..

Hmm, nadenk, zou wel geil staan... alles koel blauw... hmm... damn luxe probleem :z
Pagina: 1