Ik heb een iceberg IB-60 socket A cooler
dit is een orb clone
het probleem is dat een krasje zit op de plek waar de cooler de core moet raken (inclusief een braampje)
ik wou dit wegwerken VOOR hem te installeren
en
ik wil he MORGEN installeren (omdat na WEKEN uitstel mijn moederbord eindelijk aankomt)
in mijn vorige topic had ik dit al een beetje gevraagd maar dat bleek niet zo duidelijk te zijn (vandaar de nieuwe topic)
er had daar al iemand de tip te gegeven met een spiegel en CIF te werken...
MAAR
het probleem is dan dat dit vereist dat de onderkant van de cooler volledig vlak is
dit is dus NIET
mijn orb clone heeft namelijk aan de onderkant randen aan de buitenkant
als ik er een doorsnede van zou maken (van het koellblok) zou het er versimpeld zo uitzien:
De buitenste randen van de onderkant van de cooler komen dus iets lager als de binnenkant (de verhoging het midden is in de vorm van een cirkel)
Mijn vraag is dus hoe ik dit kan oplossen
dit is een orb clone
het probleem is dat een krasje zit op de plek waar de cooler de core moet raken (inclusief een braampje)
ik wou dit wegwerken VOOR hem te installeren
en
ik wil he MORGEN installeren (omdat na WEKEN uitstel mijn moederbord eindelijk aankomt)
in mijn vorige topic had ik dit al een beetje gevraagd maar dat bleek niet zo duidelijk te zijn (vandaar de nieuwe topic)
er had daar al iemand de tip te gegeven met een spiegel en CIF te werken...
MAAR
het probleem is dan dat dit vereist dat de onderkant van de cooler volledig vlak is
dit is dus NIET
mijn orb clone heeft namelijk aan de onderkant randen aan de buitenkant
als ik er een doorsnede van zou maken (van het koellblok) zou het er versimpeld zo uitzien:
code:
1
2
3
4
5
6
| ____________________ | | | | | | | | ____/------------\____ |
De buitenste randen van de onderkant van de cooler komen dus iets lager als de binnenkant (de verhoging het midden is in de vorm van een cirkel)
Mijn vraag is dus hoe ik dit kan oplossen