[BC3] Arctic Silver sharen

Pagina: 1
Acties:

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45
Na veel te hebben gelezen over het wondermidel Arctic Silver ben ik van plan om het ook maar eesn aan te brengen op mn CPU.
Maar na een beetje rondkijken kom je er ook al achter dat dat spul f*ckin'' duur is. 40 piek voor een tubetje en nog eens 20 voor verzending. Das me toch teveel van het goede.
Bovendien heb je met één tubetje toch veel te veel.

Dus vroeg ik me af: is er geen tweaker die nog een kliekje thuis heeft liggen en dat graag met een arme tweaker wil delen. Ik betaal natuurlijk wel gewoon alle kosten.
Misschien is het ook een idee voor mede tweakers die met hetzelfde zitten als ik om hier ook eens te reageren? :Y)

Heb ik ook meteen een paar vraagje over dat spul:
- dient AS ook als "lijm" zit de heatsink strax vast op de core en hoe krijg je dat weer los?
- tip voor het aanbrengen?
- hoeveel graden zou het moeten schelen?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

hoe lang wil je er op wachten, anders neem ik wel een keer een beetje mee / smeur er wat op, ik werk namelijk in brabant(kom ook nog wel eens in bergeijk)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Op woensdag 18 april 2001 00:52 schreef schizofreen het volgende:
Na veel te hebben gelezen over het wondermidel Arctic Silver ben ik van plan om het ook maar eesn aan te brengen op mn CPU.
Maar na een beetje rondkijken kom je er ook al achter dat dat spul f*ckin'' duur is. 40 piek voor een tubetje en nog eens 20 voor verzending. Das me toch teveel van het goede.
Bovendien heb je met één tubetje toch veel te veel.

Dus vroeg ik me af: is er geen tweaker die nog een kliekje thuis heeft liggen en dat graag met een arme tweaker wil delen. Ik betaal natuurlijk wel gewoon alle kosten.
Misschien is het ook een idee voor mede tweakers die met hetzelfde zitten als ik om hier ook eens te reageren? :Y)

Heb ik ook meteen een paar vraagje over dat spul:
- dient AS ook als "lijm" zit de heatsink strax vast op de core en hoe krijg je dat weer los?
- tip voor het aanbrengen?
- hoeveel graden zou het moeten schelen?
Stuur ff je adres naar root@mediamonks.net...

Ik heb hier nog een zooi van dat spul liggen, als ik het dan niet vergeet wil ik wel genoeg voor 2 procs naar je opsturen in een zakje/potje....

Ik hou wel ff 3 slagen om de arm, want ik heb het heel druk op het moment, dus het kan zijn dat ik er niet aan toe kom...

Every morning is the dawn of a new error.

• schizofreen
Op woensdag 18 april 2001 01:03 schreef ETM het volgende:
hoe lang wil je er op wachten, anders neem ik wel een keer een beetje mee / smeur er wat op, ik werk namelijk in brabant(kom ook nog wel eens in bergeijk)
ik heb eerst ff reageageerd op dodo_devil, maar ik hou jou optie nog zeker achter de hand.
Je kent Bergeijk, wow cool!

Verwijderd

Zijn er ook tweakers in de buurt van Wageningen die zo''n sharings-actie op poten willen/kunnen zetten?
Als doorsnee arme student vind ik 40 = 20 ook erg veel voor zo''n beetje zilveren prut!

• schizofreen
heh heh
steun de landelijke actie:
Arctic Silver voor arme tweakers
giro 212.46.112.68 >:)

Verwijderd

Het rekeningnummer werkt niet... Misschien lijkt het ook wel teveel op een ip adres.
Maar ja .. Jammer dan ik wou net 5 cent overmaken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
as II is 27.50 bij ned-cool.nl plus maar 11 piek verzending bij voorafbetaald :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik ken bergeijk ook.
dus als jij je kwakkie hebt, kan je dan meteen wat doorsturen naar helmond :)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Arctic Silver II is maar 375fr bij Loveno! Jammer voor jou dat ze alleen in België verzenden (aan 150fr)...

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Er is ook een lijmsoort van AS...de Thermal adhesive...deze lijmt mega!!! Niet meer los te krijgen!! Alleen als je die ASTA mengt met AS....

Veel succes....BTW die blauwe orb is met die lijm vastgezet op mijn GF2 GTS en zit lekker vast!!!

De gewone AS is gewoon pasta dat niet plakt...wel lekker dun aanbrengen!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Daar kan je ook gewoon die clips voor gebruiken.

Verwijderd

bergeijk, helmond... allemaal in de buurt van eindhoven... ik woon tussen veldhoven, valkenswaard en eindhoven..

als de nood echt hoog is, gooi je proc dan maar een keer langs en dan zal ik hem wel volkwakken ...

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
nou, zo hoog is de nood niet :P
was eigenlijk meer een test om de die-hard overclockers uit eindhoven en omstreken te laten reageren.
en dat et werkt.:D

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Ik had toch gelijk... Helemaal geen tijd gehad... Moeilijk moeilijk: enveloppen op kantoor, AS ergens anders ;)

Als je het nog nodig hebt, stuur dan nog een keer je adres per e-mail dan gooi ik het meteen op de bus... Want ik ben natuurlijk ook je e-mail kwijt ;)

Every morning is the dawn of a new error.

Pagina: 1