Na mijn zelfbouw waterreservoir
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/161449, nu dus mijn radiator.
Hier in Assen hebben we maar 2 auto-demontage bedrijven, en een brommersloop. In eerste instantie wou ik dus een klein scoot radiatortje. Kosten 100 piek=no go
, dus naar de 1ste sloop, na wat geklungel, kwamen we op een koper modelletje en koste toch nog fl 50,=. Dus ook ff naar de 2e sloop, lees en huiver. 
Kom ik op het bedrijf, komt er een brede kerel naar mij toe (de woonde vroeger in dezelfde woonplaats vlak bij mij) Hoi,:) ik zoek een radateurtje voor de knutsel. Oh voor de hobby?.. en welk merk en type moet je hebben? ikke:, maakt niet uit, zo klein mopgelijk en liefst van koper.. Man kijkt me aan en zegt. Zo jij wqs vroeger ook zo''n etterbakje, nog steeds nix veranderd??.. ikke: oh, is dat zo>:).. JA!..
..hmm loopt wat te graven ,en haalt er een paar uit, maar steeds niet de goede.. Kerel word een beetje zichtbaar geiriteerd.. Ja wat wil je nu hebben?.. ikke: een kleine radiateur van koper
kerel loopt naar een rek keurig gesorteerde radateurtjes met type nummer en prijskaartje en bouwjaar auto en bouwjaar radiateur... pakt eentje (mooi klein ding) en zegt, is dit wat dan ??.. ikke: JA
, die is mooi.....alhoewel... hmmm ik een beetje twijfelen....ikke, zo stel dat ik deze neem, stel
, wat kost die dan.. die kerel.. deze?.. ikke ja.. nou gefeliciteerd, en de feestcommisie en zo, wie gaat krijgt een taart, en tevreden.. denk hmm zal wel..., dus ikke.. wat kost die nou.. hij: loop maar ff mee naar buiten.. ikke loop mee, hoor ik hem zeggen, ja voor ik me bedenk, ik heb nog meer te doen.. BOF!, de deur was dicht en Emil stond dus weer buiten op het terrein van de sloop met die radiateur natuurlijk nog in mijn handjes
Die kerel zal wel denken, zo die goser is weg, dat is me wel een radiateurtje waard 
afmetingen: 18x16x3,5 cm, heel mooi dus, met een aansluit diameter van 13mm, is van suzuki swift SA 310 bouwjaar ''86

en de closeup van de meanders (16 in totaal, 8 bij inlaat en 8 bij uitlaat), en de zigzaggende gesoldeerde kopererlamellen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/161449, nu dus mijn radiator.
Hier in Assen hebben we maar 2 auto-demontage bedrijven, en een brommersloop. In eerste instantie wou ik dus een klein scoot radiatortje. Kosten 100 piek=no go
Kom ik op het bedrijf, komt er een brede kerel naar mij toe (de woonde vroeger in dezelfde woonplaats vlak bij mij) Hoi,:) ik zoek een radateurtje voor de knutsel. Oh voor de hobby?.. en welk merk en type moet je hebben? ikke:, maakt niet uit, zo klein mopgelijk en liefst van koper.. Man kijkt me aan en zegt. Zo jij wqs vroeger ook zo''n etterbakje, nog steeds nix veranderd??.. ikke: oh, is dat zo>:).. JA!..
afmetingen: 18x16x3,5 cm, heel mooi dus, met een aansluit diameter van 13mm, is van suzuki swift SA 310 bouwjaar ''86

en de closeup van de meanders (16 in totaal, 8 bij inlaat en 8 bij uitlaat), en de zigzaggende gesoldeerde kopererlamellen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.