De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
FOP past wel, alpha PEP niet denk ik. Alpha 6035 past wel, maar koelt minderOp dinsdag 17 april 2001 19:46 schreef Rappie het volgende:
ik heb dus ook een KT7 en zoek ook een betere koeler. Past die FOP niet??? Welke van de alpha is dan de beste, de duurste ofzo??
Nog meer lawaaiOp dinsdag 17 april 2001 21:38 schreef Hooi het volgende:
Swifttech MC462
Verwijderd
met de Delta80HP is het net zoveel herrie als de FOP38, maar zonder de janktoon.
Met de Delta 80MP is het ''gewoon'' een koeler...
altans niet goed om
wat doe je simpel
(als je een fulltower hebt )
je moet alleen je kast aanpassen
hoe ik het heb zitten is : delta zuigt lucht van onder uit mn kast naar boven toe de kast in en daar zorgt een 80mm fan dat de lucht er weer uit geblazen word ideaal dus
|
|
|en hier gaat het er uit
|
-----------------^
-----------------^
-----------------^
-----------------^
-----------------^
-----------------^
-----------------^
als je het gat netjes uit zaagt
(voor de dremel fan ) uit dremelt dan heb je geen last van tegen druk en kan de delta goed zn werk doen
Na rose e cient spin
Verwijderd
Verwijderd
Heb je die swiftech nou ingebouwd?Op dinsdag 17 april 2001 21:46 schreef Hooi het volgende:
Nee,
met de Delta80HP is het net zoveel herrie als de FOP38, maar zonder de janktoon.
Met de Delta 80MP is het ''gewoon'' een koeler...
![]()
Verwijderd
t''is errug.. maar hij zit er nog steeds niet in
en gewicht...Op dinsdag 17 april 2001 21:43 schreef WiD het volgende:
[..]
Nog meer lawaaien koeling natuurlijk
Past dus niet op een KT7Op dinsdag 17 april 2001 21:38 schreef Hooi het volgende:
Swifttech MC462
Verwijderd
en waarom de alpha? omdat het kiks klinkt? de win komt beter uit alle testen!! met een delta 60 6800rpm, dat wordt dus mijn keuze ben je ook nog voordeliger uit.
De swiftech komt het beste uit de nieuwe testen, maar is weer ietsjes duurder
ietsjes? 70 tegen 200+ piekies? nee, dat is niet nix, ik zou voor de globalwin gaanOp woensdag 18 april 2001 01:11 schreef inexces het volgende:
ik was ook aan het twijfelen, maar ik denk dat je je van een mede tweaker geen stabieladvies kunt verwachten maar echt naar de vergelijking op het net moet gaan kijken
en waarom de alpha? omdat het kiks klinkt? de win komt beter uit alle testen!! met een delta 60 6800rpm, dat wordt dus mijn keuze ben je ook nog voordeliger uit.
De swiftech komt het beste uit de nieuwe testen, maar is weer ietsjes duurder
Nee?!? Sjit! Ik wou er wel zo eentje. F/WBK-38 dan meer...Op woensdag 18 april 2001 00:48 schreef Euroshima het volgende:
[..]
Past dus niet op een KT7
Psies ook geen last van hier en dat met zelfs een centrifugaal tssn de voor wand in en dat zijn ook niet de aller stilsten { wel als ie in de voor wand zit } bdw een potmeter doet ook wonderenOp woensdag 18 april 2001 00:45 schreef Euroshima het volgende:
Zeikers over geluid... ik heb hier een FOP38 en 4 80 mm case fans... geen f-16 hoor!
Ik heb zelf de Alpha PEP66T i.c.m. een ABIT KT7a. Het enige wat je moet doen is de koeler bovenop de heatsink plaatsen i.p.v. aan de zijkant. Een beetje tweaker heeft dit toch wel door? Ook moet je waarschijnlijk twee extra gleuven in de heatsink maken, omdat anders heb klemmetje vervelend gaat doen. Dit kan je d.m.v. een precisietool (DREMEL) doen.
De combinatie van de PEP66T + Delta AFB60-HP koelt prima. Nu heb ik even een andere fan erop gezet en deze maakt minder geluid en uit verhalen koelt deze ook beter. Het gaat om de YS Tech 60mm.
Succes!
Verwijderd
CondensatorenOp woensdag 18 april 2001 20:31 schreef DR het volgende:
en als die koelers niet helemaal passen verplaats je toch die transistors(of hoe heten die dingen )
Alle proemn in n drek
wtf? hoe heb je dat gedaan? die condensatoren weg en dan???
(past ook vast wel
p.s. DR wat heb je in godsnaam met je condensatoren gedaan? zekers wel strak maarre doet ie het ook nog?
ik zou zoiets nooit doen, is mij te link, is van iemand die ik ken, anders paste zijn koeler niet. BTW moet je es linksonderaan kijken, zit ook nog een lampje gesoldeerd
Vraag niet naar het nut, maar het zit er
//Edit
Hij blijkt het nog te doen als vanouds