Als ik extra fans in mijn kast wil maken hoe krijg ik die gaten zo rond? (dremel? ja maar wat de fok is dat?) En als ik zo''n uhhh... ''ijzeren rekje'' ervoor zet hoe schroef ik hem dan vast? niet met schroefjes toch? je kan nooit gaatjes maken voor die dingen! PLZ HELP!
Een Dremel is een soort mini-boormachine, kan je bij elke grote bouwmarkt kopen...
Wel duur +-169 piekies, je kunt er beter een lenen
Wel duur +-169 piekies, je kunt er beter een lenen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb zelf nog geen fans in een case gem0d dus...Op dinsdag 17 april 2001 17:03 schreef strontvlieg het volgende:
en hoe zet ik die grills erop?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken
super newbee dus
super newbee dus
Heeej, slimme jongen!Op dinsdag 17 april 2001 18:15 schreef Rappie het volgende:
Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken![]()
super newbee dus
Lijkt me dan handig dat je er een 300w in zet.Op dinsdag 17 april 2001 18:30 schreef strontvlieg het volgende:
Als ik 200W voeding heb en een P600E met GeforceMX printertje optical mouse en 19" beeldscherm. Kan ik er dan 2 fans bij prikken op me voeding??
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Yupz , 300 Watt voedinkje , of als je het er voor over hebt , gooi en een 350 of 450 Enermax in , krijg je van je leven geen spijt van en ik wil er nog steeds een , alleen die prijzen man ....
Breng eens een bezoekje aan
www.virtualhideout.net
Staan uitgebreide FAQ''s, ook over wat een dremel is en hoe je fingerguards (die ''rekjes'') moet monteren.
En nog een heleboel foto''s om inspiratie op te doen..
Een waarschuwing is wel op z''n plek, case-modden _kan_ erg verslavend zijn, voor je het weet wil je die dremel overal inzetten.
www.virtualhideout.net
Staan uitgebreide FAQ''s, ook over wat een dremel is en hoe je fingerguards (die ''rekjes'') moet monteren.
Een waarschuwing is wel op z''n plek, case-modden _kan_ erg verslavend zijn, voor je het weet wil je die dremel overal inzetten.
KIJK DAAR HEB IK WAT AAN!Op dinsdag 17 april 2001 18:40 schreef hezik het volgende:
Breng eens een bezoekje aan
www.virtualhideout.net
bedankt!
Pagina: 1