De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zoekactie naar ''p3 450 overklokken'' leverde 10553 resultaten op.
Dus dat moet jou ook wel lukken.
Amantes amentes
--
Be inspired!
Gewoon proberen!Op dinsdag 17 april 2001 12:39 schreef AmBuSh het volgende:
De vraag is dus: hoever kan ik gaan zonder extra koeling?!!
Amantes amentes
--
Be inspired!
Heb m nu niet meer, maar hij liep altijd stabiel
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dua als ik hem overklok naar iets van 515 geeft dat zeker geen problemen?
En nog ff over koeling: wat moet ik me daar PRECIES bij voorstellen? vens die je los in je kast pleurt, of zooi die je helemaaal met kabels etc moet bevestigen?
Niemand kan je vertellen wat wel of wat niet kan met jouw CPU. Het kan best zijn dat ie op 700Mhz nog werkt, het kan ook zijn dat hij op 451Mhz al instabiel is...
Jaja, droom jij maar verder, dat is bijna 200% he, gaat niet lukken zonder extra koelingOp dinsdag 17 april 2001 12:58 schreef funkflex het volgende:
812mhz is te helen zonder extra koeling
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
koop toch voor 5 tientjes ff een redelijke koeling...
succes
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.