Ik ben laatst begonnen met het rounden van mijn ide kabels, dat is goed gelukt !
maar nu heb ik ook nog 3 soorten scsi kabels in mijn kast hangen (Ultra,UltraWide,LVD). Ik heb de Ultra ook al geround maar de UW en de LVD ? Wat mot ik hier nu mee ! Is het iemand al gelukt om een UW Kabel fatsoenlijk te rounden zonder enig snelheids verlies , of misschien een andere manier gevonden om ze fatsoenlijk weg te werken ! ?
die kabels kan je ook best rounden...
het is een heel nauwkeurig werkje en het kan ook een paar keer mis gaan ( ikke dus 4 vernaggeld voordat ik doorhad dat het het beste ging met een hobbymesje en een vergrootglas)
geduld en een goeie concentratie : succes verzekerd !
het is een heel nauwkeurig werkje en het kan ook een paar keer mis gaan ( ikke dus 4 vernaggeld voordat ik doorhad dat het het beste ging met een hobbymesje en een vergrootglas)
geduld en een goeie concentratie : succes verzekerd !
Verwijderd
Lange kabels kopen en met dubbelzijdige tape tegen de zijkant en onderkant van de kast plakken. Anders op een antal kritische plaatsen een tie-rib (ik weet het nog steeds niet hoe je het schrijft) gebruiken zodat hij mooi langs de zijkant van de kast valt of langs de deur...
kan, tip, pak je de meet probe van je multimeter, die zoekt automatsh het dunste gedeelte en prikt daar doorheen, kan niet misgaan....(kwam ik ook pas op naar 2 kabels verprutst te hebben)
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Die LVD kabel daar begin ik in ieder geval niet aan maar de Uw kabel zal ik eens gaan proberen ! kan het nog een keer mis gaan koop ik wel weer een nije ( bij lvd wordt dat toch iets aan de prijzige kant !
)
Trouwens zeg nou zelf zo`n LVD kabel hoeft toch niet geround te worden die dingen zijn veel te kleurijk ?! hehe
Trouwens zeg nou zelf zo`n LVD kabel hoeft toch niet geround te worden die dingen zijn veel te kleurijk ?! hehe