Toon posts:

[BC3] Kabels Rounden (SCSI) ?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben laatst begonnen met het rounden van mijn ide kabels, dat is goed gelukt ! :) maar nu heb ik ook nog 3 soorten scsi kabels in mijn kast hangen (Ultra,UltraWide,LVD). Ik heb de Ultra ook al geround maar de UW en de LVD ? Wat mot ik hier nu mee ! Is het iemand al gelukt om een UW Kabel fatsoenlijk te rounden zonder enig snelheids verlies , of misschien een andere manier gevonden om ze fatsoenlijk weg te werken ! ? *D

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:17

Talon

Booooom !

die kabels kan je ook best rounden...
het is een heel nauwkeurig werkje en het kan ook een paar keer mis gaan ( ikke dus 4 vernaggeld voordat ik doorhad dat het het beste ging met een hobbymesje en een vergrootglas)
geduld en een goeie concentratie : succes verzekerd !

Verwijderd

Lange kabels kopen en met dubbelzijdige tape tegen de zijkant en onderkant van de kast plakken. Anders op een antal kritische plaatsen een tie-rib (ik weet het nog steeds niet hoe je het schrijft) gebruiken zodat hij mooi langs de zijkant van de kast valt of langs de deur...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
kan, tip, pak je de meet probe van je multimeter, die zoekt automatsh het dunste gedeelte en prikt daar doorheen, kan niet misgaan....(kwam ik ook pas op naar 2 kabels verprutst te hebben)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Die LVD kabel daar begin ik in ieder geval niet aan maar de Uw kabel zal ik eens gaan proberen ! kan het nog een keer mis gaan koop ik wel weer een nije ( bij lvd wordt dat toch iets aan de prijzige kant ! :( )

Trouwens zeg nou zelf zo`n LVD kabel hoeft toch niet geround te worden die dingen zijn veel te kleurijk ?! hehe :)