[BC3] Kast spuiten: probleempje

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo

Ik heb net mijn kast donker blauw gespoten, maar ik zie nu allemaal ''belletjes'' komen. Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe kan ik dit het beste oplossen.

Ik heb het volgens de (copy/paste supergrote) handleiding gedaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:17

Talon

Booooom !

heb je de kast eerst een beetje opgeruwd met een schuurpapiertje ?
eeh ....heb je in dunne laagjes gespoten ? of met een flinke dot verf in 1 keer ?
laagjes hechten beter en je krijgt minder druipers...
Tja ...die belletjes kunnen ook komen door een reactie van de verf op de coating die al op dat ding zit...
:P kweet effe niks meer :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
-Je sproeier is vies (na elke keer gebruikt te hebben, ff in de wasbenzine leggen)

-Je spuit met te dikke lagen (beter 3 dunne dan 1 dikke)

Mocht het maar een paar belletjes zijn, prik ze snel lek met een naald oid.

Verwijderd

misschien tewarm geworden tijden het drogen.

oma

• BC3 Victim
Ik heb het nu een beetje vlak geschuurd en opnieuw gespoten. Je ziet het nog wel |:( , ach ja weer een les voor de volgende keer.

Ik lak hem gewoon en dan maar hopen dat er nog minder van te zien is.

het lag dus waarschijnlijk aan een te dikke laag, het was in de garage dus aan de temp. lag het niet :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb de vernis er op zitten :), het is echt een spiegeltje geworden op sommige plaatjes na. :D

Hij moet morgen droog zijn. Dan komen er foto''s :P

Verwijderd

Yup , mijn case wordt vandaag ook 2de maal geverfd . Kanten Mettalic donkerblauw , drives zilver en front carbonfolie . 5 80x80 fans (2 achter , 2 zij , 1 voor) En 300 Watt voeding . Voor raam nog geen geld . Foto''s komen er zo snel mogelijk .

Verwijderd

Yeah,

Ik begin zodra de lucht niet te vochttig is met mijn zij panelen.
luchtvochtigheid heeft ook invloed op de verf.
Mijn kast (hq08 blue) word Zilver (glans) :)
de gaten zitten er iig al in, pics volgen nog wel :)
Pagina: 1