Life goes as it goes.
probeer je voeding naar boven te verplaatsen, en gebruik het vrijgekomen gat voor 1x 80 mm uit, die andere kun je in de zijkant plaatsen, of in de voorkant.
(laat die naar binnen blazen)
(laat die naar binnen blazen)
Rip heel je kast uit elkaar.
Pak een grote decopeerzaag. Maak er gaten in en klaar is kees.
Zou het wel aanraden om je voeding helemaal naar boven te verplaatsen.
Pak een grote decopeerzaag. Maak er gaten in en klaar is kees.
Zou het wel aanraden om je voeding helemaal naar boven te verplaatsen.
Dus je bedoeld mijn voeding verplaasten naar de plek daarboven.Moet dan dat metalen ding eruit wat er zit of niet?
En dan 1 80mm fan die de warme lucht wegzuigt van de cpu fan de kast uit en voorin onderin die nieuwe erin zuigt?
1 vraagje: voorin onderin zit dus al een uitsparing voor een fans (er zit zo''n plastic houder ofzo)
en gaten in het metaal wat moet ik daarmee nog doen?
Bvd
En dan 1 80mm fan die de warme lucht wegzuigt van de cpu fan de kast uit en voorin onderin die nieuwe erin zuigt?
1 vraagje: voorin onderin zit dus al een uitsparing voor een fans (er zit zo''n plastic houder ofzo)
en gaten in het metaal wat moet ik daarmee nog doen?
Bvd
Life goes as it goes.
Verwijderd
Een 120mm fan voorin (onderaan) en 2 80 mm fanŽs achterin (bovenaan).
Ondertussen nog een 60/80 mm fan die vanaf de zeikant op je bv. videokaart blaast.
Dan is de airflow in orde, tenminste, als die airflow gemakkelijk bij die 2 achterste fanŽs kan komen.
Ondertussen nog een 60/80 mm fan die vanaf de zeikant op je bv. videokaart blaast.
Dan is de airflow in orde, tenminste, als die airflow gemakkelijk bij die 2 achterste fanŽs kan komen.
Die fans die ik nu heb daar zit een aansluiting aan voor op m''n moederbord.Op de plak waar voor onder een fan kan zit ook mooi een fan aansluiting op me mamaplank.En achter bij me cpu zitten er twee(1 word er gebruikt door me delta fan) daar kan dus heel mooi die 2e fan op.Als ik dan me voeding naar boven zet dan heb ik toch een mooi flowtje of niet?
Ik heb hier dus echt geen verstand van he!
Ik heb hier dus echt geen verstand van he!
Life goes as it goes.
Pagina: 1