De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
eerst search he!
weet je wat multiplier en FSB betekent?
o mijn eerste first reply! hehe Sorry, betere antwoorden zullen misschien wel komen...
weet je wat multiplier en FSB betekent?
o mijn eerste first reply! hehe Sorry, betere antwoorden zullen misschien wel komen...
[topic=153312]
Of gebruik de search, er is al ontzettend veel over dit onderwerp geschreven..
[edit: vergeet multiplier.. ''t is een Intel :)]
Of gebruik de search, er is al ontzettend veel over dit onderwerp geschreven..
[edit: vergeet multiplier.. ''t is een Intel :)]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
p2-266 (i.i.g. sommige) hebben toch nog wel een vrije multiplier? of was dat de p2-233? En dat t Intel is zegt wat dat betreft niks.
bewijsPentium II: voorzetting van de p6-core, de geïntegreerde cache moest maar los naast de CPU (=> entree slot 1) en op halve snelheid (prijs werd hierdoor flink gedrukt) maar dan wel 512 Kb. Nu ook geoptimaliseerd voor 16 bit (?t was de tijd van win95) en eindelijk werd MMX (Multi-Media eXtensions ook in de p6-core gestopt(net als de Pentium). Tijdens de pII werd de stap van 66 MHz FSB naar 100 MHz FSB genomen. De 100 MHz FSB-CPU?s waren allemaal gebaseerd op de Deschutes-core ofwel zuinig met stroom en lekker snel/overklokbaar (vandaar de introductie van de multiplierlock (het getal dat met de FSB vermenigvuldig de kloksnelheid aangeeft)) . Verkrijgbaar in de volgende smaken: 233 (3.5*66), 266 (4*66), 300 (4.5*66) en 333 (5*66), allemaal in een ongelockte Klamath-core (multiplier-overklokbaar dus). De 100 MHz, CPU?s waren dus de 300, 350, 400 en 450. Natuurlijk werden oudere modellen ook met een Deschuttes-core uitgerust aangezien het productie-proces goedkoper was.
Hmm.. voor m''n beurt geschreven dan.. overigens, mag ik een biertje van je?
het is mijn bier! je mag er alleen naar kijkenoverigens, mag ik een biertje van je?
De Search en de FAQ al genoeg info moeten geven.
En ik neem dat biertje wel ff over. Geen alcoholische versnaperingen op GoT!
En ik neem dat biertje wel ff over. Geen alcoholische versnaperingen op GoT!
Pagina: 1