Toon posts:

[BC3] Neopreen: waar te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik zoek toch eigenlijk nog wat velletjes neopreen. Dat spul wat ik nou heb is niet zo fantastisch. Een millimeter of 4 dik zou ideaal zijn (tussen coldplate en waterblok). En een millimeter of 1 zoek ik eigenlijk ook nog (neopreen shim tussen coldplate en proc).

Enig idee waar ik dat spul nou weer moet gaan zoeken? (ik begin bij de winkels een naam te krijgen van ''die jongen die altijd van die moeilijke dingen vraagt...)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Je zou kunnen kijken bij een goede duik of surfzaak. Wetsuits worden gemaakt van neopreen, als ze bij zo''n zaak ook wetsuits repareren hebben ze dat spul vast wel. En als ze het niet hebben weten ze vast wel waar je het wel kan krijgen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Vraag bij de brandweer.... Die repareren op een avondje hun pakken meestal in een winkel. En af en toe wordt er 1 weggelazerd.

Wellicht kan je ook met celrubber af, gewoon even de gele gids afbellen. Dat is in diverse diktes te krijgen. Is echer niet scheurvast.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou celrubber, wat ik gekocht heb in een hobbyzaak (je weet wel, zo''n schilder, macramee, punnik en breiwinkel). Dat spul bestaat uit gesloten cellen, maar isoleren doet het onvoldoende.

Toch iets beters zoeken dus. Gebruikt de brandweer ook al neopreen in de pakken?

Verwijderd

He he ik heb het thuis liggen, maar daar blijf je mooi van af. T''is namelijk m''n surfpak :) Ja nog een hobbie van me. Nu nog zelf een keer een plankje maken.

Verwijderd

Topicstarter
Met surfen ga ik continu onderuit als ik rond de mast moet lopen en het waait een beetje. Maar ik heb dan ook al wel zeker een uur of 2 surfervaring. Met de wind mee gaat prima, terug is zwemmen voor mij :'(.

Maareuh: als je surfpak een centimeter of 5 korter word dan is dat toch niet erg? >:)

Verwijderd

Hij is al aan de kleine kant. Dan heb ik een shorty als jij langs bent geweest. Als je zomaar eens wat langer probeert te surfen zal je merken dat het opeens wel lukt. Dan wordt het pas echt leuk :)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
En kijk, zo is de discussie van overklokken ineens bij windsurfen terecht gekomen. Een hobby die ik ook met veel plezier beoefend heb, de laatste paar jaar als instructeur.
Maar vorig jaar heb ik definitief mijn giek aan de wilgen gehangen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Das zonde....t''kost helaas wel een aardige duit, maar met tweede hands spullen kom ik redelijk vooruit. Als je je comp meeneemt heb je ook gelijk een watergekoelde >:)
Pagina: 1