Toon posts:

[BC3] waar koop ik Moldings?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mijn case aan het modden en heb er net een gat uitgezaagt, maar nu moet er zo''n mooi randje omheen (moldings genaamt?) of heten deze in het ederlands anders.

maar weet iemand misschien waar ik die kan kopen of kan ik die ook makkelijk zelf maken.

Verwijderd

Raamrubber / molding.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ze wel zien liggen bij een boten speciaal zaak . In boten worden die dingen nl ook gebruikt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

of je doet zoals ik: koop een meter rubberen brandstofslang (autospeciaalzaak) en snij deze over de lengte open. De snee haal je over de rand heen en dit geeft een mooi en professioneel effect. :Y)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Bij de automaterialenzaak.
En ze heten idd raamrubbers.

• BC3 Victim
he schizofreem heb jij pics >:)
ik heb dat rubber ook nodig ik wil wel zien hoe het eruit ziet:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gewoon een stukkie isolatie van een 220v draad gebruiken. Net zoals het brandstofslangetje alleen moet je dat weer kopen en heb je een stukkie draag nog wel ergens liggen.

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

ff een voorproefje!
Afbeeldingslocatie: http://www.ikhaatkerstmis.f2s.com/casemod/image6.jpg

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Op dinsdag 17 april 2001 00:19 schreef crk_predator het volgende:
he schizofreem heb jij pics >:)
ik heb dat rubber ook nodig ik wil wel zien hoe het eruit ziet:)
uiteraard heb ik pic''s
check dit :)

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 12:12
Enigma, raamrubber is idd een goede oplossing hiervoor.
Pas echter op dat je niet een TE dikke variant koopt. Dit zal niet goed genoeg kunnen buigen onder bepaalde hoeken...
Hoe dunner hoe beter denk ik.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Maar goed, waar koop je die moldings nou? :?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb als moldingetje om mijn blowholes (achter in HX08) een opengesneden 220 snoer genomen... blauw en bruin draadje er uit trekken, openknippen en klaar:7
Druk op mijn huisje voor plaatjes (brakke webcam pics, maar op het laatste plaatje is het een btje te zien)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
Bedoel je een U rubber wat om het randje heen gaat ter afwerking, of een H rubber waar je ook een ruitje in kan plaatsen??
Heel toevallig heb ik na een heeeeeele lange zoektocht vandaag van dat H profiel raamrubber gekocht. (bij GroenRubber, in Rotterdam). Ben zeker een stuk of 10 autozaken, caravanzaken, botenzaken, en doe-het-zelfzaken afgeweest zonder enige succes.
Er is klote aan te komen.
Maar GroenRubber is een "groot handel" maar verkoopt ook aan particulieren ook al staat op de deur van niet.

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

Bij www.caseetc.com kan je moldings kopen. Ook heb je daar mooie chrome moldings. Alleen ben je dan wel weer wat extra kwijt aan vervoerskosten... Tis maar net hoeveel je ervoor over hebt.

Bij www.oc-shop.nl verkopen ze nu ook hele window-mod sets, misschien verkopen ze ook wel die moldings los, moet je maar ff kieken.

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:22
OC-Shop is duur, 85 piek voor een stukje rubber en een "klein" raampje.
Ik heb 4 meter van dat rubber gekocht (genoeg voor 3 pc) en een raampje van plexiglas (29cmX48cm) en bij elkaar was ik 86 piek kwijt. 78 piek voor het het rubber+pees en 8 piek voor raampje...

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

Verwijderd

Ik neem aan dat je als window gewoon een stuk plexiglas gebruikt? Of iets anders?

Gteetz

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 16:56 schreef _Cyber_ het volgende:
78 piek voor het het rubber+pees en 8 piek voor raampje...
78 piek voor zo''n rubbertje ???? Ik denk dat ik toch maar voor de opengesneden buis ga :)

Pagina: 1