De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met een ComputerNerd FAK Dual Fan Killer (teringlawaaj ding dus) en nog 13 koelers verder in de kast....
Dat mobo en proc. hep ik verkocht, ik post ze van mun nieuwe duron850@???? nog wel
I see dead pixels...
wel 2v
dit met meerdere casefans er direct op..
en een goedkoop spire coolertje..
euhm leuwk op zichOp maandag 16 april 2001 16:44 schreef SoDM2k het volgende:
Celeron 600 op 900Mhzzo stabiel als een huis
I see dead pixels...
1200@1501@79(
beide zo stabiel als een huis, doe het nu toch met de eerste versie omdat dat een wat beter temp is en hij zo toch snel genoeg is.
Beide overigens met een coolermaster EP5-6I51
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Idle >> 29cOp maandag 16 april 2001 16:46 schreef jotheman het volgende:
[..]
euhm leuwk op zich, maar ik d8 dat het om temperaturen ging dus tsjek ff of je er je pote aan verfikt en post dat
Stressed >> 42c
met een silverado.
Met verwarming aan 48 graden.;)
debeerzietzevliegen.nl
en 3 casefans.:)
(erm, lekker fijn met die sig eronder
nu fsb op 112 dus.
Harder gaat niet
No news is bad news.
Verwijderd
Ik moet er nog een beetje mee gaan knoeien hij wil vast wel hoger
Verwijderd
40 graden stressed
geen idee wat íe idle doet.
MBV FOP38 en veel lawaai
Met tafelventilator idle 30 stressed 43 :D:D:D
I'm partial to your abracadabra
Wat binnenkort af moet zijn:
120mm 131.5 cfm uitlet met fanduct (zit al lang, maar nog niet aan)
2x 80mm 41 cfm inlet (zit al lang, maar nog niet aan))
2x 60mm 37 cfm op alpha (zijn er nog niet)
verwacht dat de temp zo''n 35 graden stressed zal zijn. (uitgaande van zomerse temperaturen)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60MP + Artic Silver II, 1.77 volt
Kan slechter zou ik denken
Waterkoeler is al 5 maanden in aanbouw
ow ja.. temps:
Idle: 45 graden
Full load: 56 graden
(EN stabiel!!???)Ik snap het zelf ook nie?
37 idle
55 stressssssss
2*9 cm
koel tunnel op proc(2fans achter elkaar 1 zuigen 1 blazen in plexiglas tunnel)
Wordt tie wel 60c stressed, boeien, hij draait
overigens draai ik normaal gesproken gewoon op 100 FSB..
//off-topic
Wel frappant overigens: eerst wou hij dat niet, maar na een tijdje een fsb van 120 gedraaid te hebben wou hij het wel, toch waar dat inbrandverhaal?
De idle temp ligt waarsch. in de buurt van de case-temp. Heb je een goede koeler dan zal de stressed temp hier niet veel van verschillen, heb je een mindere koeler dan juist weer wel..wat mij opvalt is dat bij sommige mensen de stessed temp. veel meer verschilt van idle dan bij anderen. Weet iemand hoe dat komt?
Ligt eraan je ACPI aan hebt staan en welk OS je draait.Op maandag 16 april 2001 21:22 schreef sidewinder het volgende:
wat mij opvalt is dat bij sommige mensen de stessed temp. veel meer verschilt van idle dan bij anderen. Weet iemand hoe dat komt?
In Win2K zit standaard al een functie die je processor laat afkoelen als ie nix staat te doen (idle dus) en Win98 enzo hebben dit niet
Alle proemn in n drek
40°C onder full load (RC5), idle weet ik niet, koetje heeft altijd honger
Ohja, Alpha P7125 met 2 Sunon fans en een casetemp van 22°C.
idle 23C
Stressed: 38C
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Jo dat moet ik ook proberenOp maandag 16 april 2001 17:59 schreef p-kemp het volgende:
Pentium mmx 166mhz > 292 mhz, 2.9 v.
temp is 25-30 C. simpel coolermaster 5cm blokje.
Ik heb W98SE. In Windows is m''n CPU 25C terwijl als ik in het BIOS kijk 42C. Lijkt me dus toch dat W98SE toch ook "coolt" in idle situatie. Want als ik in het BIOS zit kun je niet zeggen dat de PC zwaar belast is.In Win2K zit standaard al een functie die je processor laat afkoelen als ie nix staat te doen (idle dus) en Win98 enzo hebben dit niet
Of maak ik ergens een fout in mijn redenering???
Wel rock-solid :+!
Nu ben ik aan het uitkijken naar een GlobalWin WBK-38 of een Swiftech MC-462 en ik heb al Corsair PC-150 CAS 2 geheugen besteld want die proc MOET veel hoger!
Wed maarWimo. er bestaat geen standaard koeler!!
Als ik in de winter buiten ga zitten blijft me proc ook 25 graden L:+L
Verwijderd
Die kreeg ik er anders niet bij!Op donderdag 19 april 2001 20:24 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Wed maarZo''n standaard mini shit koeler van coolermaster bedoel ik dus..
met alpha6035/delta mp
Thunderbird 1200@1550@1.50v 47 stressed (na 48 uur in warme kamer (ca. 24 graden)
deze is gekoeld met een coolermaster die als volgt gemod is:
PEP66T + CPU lapped + Arctic Silver + PEP66T geaard aan de kast
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Mijn pIII 1ghz is idle 26 en stressed 35.Op vrijdag 20 april 2001 21:56 schreef Rick2001 het volgende:
PIII 1000@1117 1.70volt + Alpha PEP66T + Sunon 23Cfm + Sunon 19Cfm = Idle temp: 29 Graden en Full load: 37 graden
PEP66T + CPU lapped + Arctic Silver + PEP66T geaard aan de kast
op 1100
36 graden idle
42 graden stressed
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Life goes as it goes.
Verwijderd
Bietje warm kweet het, moet er nog case fans in mikken, dan komt ie ongeveer op 52 schat ik.
Verwijderd
Zijn celeron 566 draait stressed 34 graden en de mobo temperatuur is afgelopen winter nog niet boven de 25 uitgekomen...
Ben echt vet jaloers, want hij is ook nog es veeeel stiller als mij Aopen HQ45...
idle 29
stressed 42
I'm partial to your abracadabra
Koeling Arctic Circle
Temp idle is nu 21 graden ( koude kamer )
Temp full load ongeveer 35 graden.
Die-hard Brexiteer
Die temp lijkt me lichtjes optimistisch. Ik heb dezelfde proc @950 aan 1.81V en dan is hij stressed 40°COp maandag 16 april 2001 16:40 schreef jotheman het volgende:
Athlon (slot A) 800 @ 1010 29 graden normaal, 35 graden stressed....
Met een ComputerNerd FAK Dual Fan Killer (teringlawaaj ding dus) en nog 13 koelers verder in de kast....
Dat mobo en proc. hep ik verkocht, ik post ze van mun nieuwe duron850@???? nog wel
En dat is met een alpha P7125 DE koeler voor een Slot A.
Verwijderd
Ik gebruik trouwens maar een cooler en verder niks
idle ong. 38-39
full blijf die onder de 60c
Super Orb
Weinig koelpasta, weinig koeling in kast (loopt op tot 40c in kast)
Ik w8 nog op een socket a spacer en 120MM 130Cfm 45db fan en artic silver..
Verwijderd
Binnenkort komt er een YX Tech 27 cfm fan op (ipv 17 cfm). Misschien word dat nog leuk....
[edit]
ff getest, idle:

Stressed (Temp bleef 10 mins lang 41, dus dat zal wel zo blijven):

PS de chassis temp en CPU temp zitten omgedraait, omdat PC Alert III eingelijk voor MSI mobo''s is maar ik gebruik em op me Abit