ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Search, genoeg topics hier over.
non-gfd oc''en met athlon kan via fsb, maar ik denk niet dat de fsb >125 wil.(115 is reëler denk ik, ivm met je ram)
GFD is the way to go, koop anders 2e hands.
nogmaals, us the search!
(icq''en mag ook, ik zie dat we hetzelfde mobo hebben.)
non-gfd oc''en met athlon kan via fsb, maar ik denk niet dat de fsb >125 wil.(115 is reëler denk ik, ivm met je ram)
GFD is the way to go, koop anders 2e hands.
nogmaals, us the search!
(icq''en mag ook, ik zie dat we hetzelfde mobo hebben.)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Ik heb pc-100 ram, is dait van groot belang?
Ik moet dan de optie "CPU FSB PLUS (MHZ)" verhogen.
Moet ik "SPEEDERROR HOLD" Enabelen???
Ik moet dan de optie "CPU FSB PLUS (MHZ)" verhogen.
Moet ik "SPEEDERROR HOLD" Enabelen???
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
toen ik begon met mijn clasic 700 kwam ik neit verder dan 110 mhz bus. dus 770 mhz. nu met GFD kan ik posten op 1000+ en draait ie volledig stabiel op 945. dus het is wat je zelf wil. bij een vriend van mij gaat die 750 tot 1000 goed (met goede cooler) nu draait ie met standaard koeler op 900.
Ja, je RAM maakt veel uit ivm. FSB overclocking. Plus de PCI kaarten die in je PC zitten. FSB overclocken kan tot een zeer instabiel systeem leiden als je te ver gaat. Ook HDDs heben hier last van. Ga anders bij de Regenboog in Maastricht kijken (woon je toch niet ver vanaf), die hadden ze vroeger. Anders gewoon een Duron halen
Verwijderd
Ik heb een 700@833 ( 119x7 ) met gfd kon ik niet verder komen met de multiepleir dan 9 en als ik hem op 9 en 8,5 dan was hij mega onstabiel !
Helaas, je moet wel een goeie koeler hebben ( Global wins Vos32 of zo ! )
Helaas, je moet wel een goeie koeler hebben ( Global wins Vos32 of zo ! )
Heb hier een athlon 850 en dat ding is op geen manier over te klokken. Met GFD is die fucking onstabiel. Ook met cache divider veranderen etc. En via fsb wil die het ook niet doen, heb de moed maar opgegeven.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
ik kan er wel een zelf maken, maar of dat veel goedkopen is weet ik niet
een golden finger device dan he
je kunt ook op je athlon gaan solderen;), dan kun je de multiply en voltage veranderen:P
een golden finger device dan he
je kunt ook op je athlon gaan solderen;), dan kun je de multiply en voltage veranderen:P
Pagina: 1