De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat is de standaard aantal MHZ''jes 
Mijnes staat nu op 146.... als ik hem op 150 zet post ie niet meer........Het ligt sterk aan je geheugen hoe hoog je em kan krijgen als je een goed merk (enfineon) heb kan je meestal hoger komen
Mijnes staat nu op 146.... als ik hem op 150 zet post ie niet meer........Het ligt sterk aan je geheugen hoe hoog je em kan krijgen als je een goed merk (enfineon) heb kan je meestal hoger komen
Het Max ? Zal rond de 160-170 Mhz liggen, maar dan moet je wel met een 815 aankomen, BX vindt dat niet leuk
Concrete Loop Watercooling
gewoon proberen todat hij chrased
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een 815 chipset en heb ooit de 190 MHz gehaald, maar dan issie niet zo errug stabiel. (toen had ik me fop38 ernog op)
ik heb mijn oude p-3-600EB aan een vriend van mij verkocht en die heeft een Asus p3c-2000 , daar post dat ding tot 180fsb
Pagina: 1