Verwijderd
Weet iemand waar je deze kan kopen:
Ik heb ze op de site van thermaltake gezien:
www.thermaltake.com/HDDR01.htm
Ik heb ze op de site van thermaltake gezien:
www.thermaltake.com/HDDR01.htm
Een tape dat onder sommige heatsinks al zit/wat je erop kan maken. Soort dubbelzijdige tape dat warmte geleid. Maar het beste om de heatsinks erop te maken is imo arctic en op de hoekjes secondelijm.
je hebt nu arctic adhesiveOp zondag 15 april 2001 21:36 schreef iFc-Freaky het volgende:
Een tape dat onder sommige heatsinks al zit/wat je erop kan maken. Soort dubbelzijdige tape dat warmte geleid. Maar het beste om de heatsinks erop te maken is imo arctic en op de hoekjes secondelijm.
is een 2componenten lijm met zilevr zoals in de gewone arctic silver.
Verwijderd
Ik heb hier artic silver liggen, is er een manier dat ik die dan kan gebruiken, of kan dat niet bij die heatsinks?
Ik heb nl. artic silver zitten onder mijn blue orb en mijn chrome orb en het geleid toch aardig warmte moet ik zeggen.
Ik heb nl. artic silver zitten onder mijn blue orb en mijn chrome orb en het geleid toch aardig warmte moet ik zeggen.
je kan idd alleen met secondelijm op de hoekjes en arctic werken. Met arctic alleen blijft ie niet plakkenOp zondag 15 april 2001 21:42 schreef AnNiHiL8oR het volgende:
Ik heb hier artic silver liggen, is er een manier dat ik die dan kan gebruiken, of kan dat niet bij die heatsinks?
Verwijderd
Dan ga ik dat maar eens doen dan.
Kun je trouwens dan wel de sinks er nog ooit afhalen als je ze met seconden lijm vastgemaakt hebt, want misschien wil ik ze nog een keer vervangen (wie weet)
Kun je trouwens dan wel de sinks er nog ooit afhalen als je ze met seconden lijm vastgemaakt hebt, want misschien wil ik ze nog een keer vervangen (wie weet)
cool
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Die dingen zitten standaard op de GF3 van Hercules
wat ik vaak doe met heatsinks is koelsmudge eronder, op de chip leggen en dan een poosje een lekker gewicht erop. Dan drukt ie als het ware vacuum, en zit ie lekker vast en maakt ie ook lekker contact.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Mol je dan niet je videokaart als je er veel druk op gaat uitoefenen?Op maandag 16 april 2001 11:44 schreef Dr.Q het volgende:
wat ik vaak doe met heatsinks is koelsmudge eronder, op de chip leggen en dan een poosje een lekker gewicht erop. Dan drukt ie als het ware vacuum, en zit ie lekker vast en maakt ie ook lekker contact.
Verwijderd
Ja ik dacht ook wel dat deze beter waren. Alpha is natuurlijk veel beter dan Thermaltake.
bullshit, er zit nauwelijks verschil in...
je merkt er sowieso haast nix van...
als ik jou was, zou ik:
*die thermalake kopen, als je het er "mooi" uit wilt laten zien.(veel $$$)
*simpele dingen kopen bij de electrozaak (weinig $$$)
Qua cooling zit er (haast) geen verschil in..
je merkt er sowieso haast nix van...
als ik jou was, zou ik:
*die thermalake kopen, als je het er "mooi" uit wilt laten zien.(veel $$$)
*simpele dingen kopen bij de electrozaak (weinig $$$)
Qua cooling zit er (haast) geen verschil in..
Verwijderd
alpha heeft een naam op dit gebied hoog te houden..
Tt heeft daarentegen alleen een naam op ''fancy'' gebied hoog te houden..
Tt heeft daarentegen alleen een naam op ''fancy'' gebied hoog te houden..
Die Alpha''s hoeven niet beter te zijn omdat het zonodig Alpha''s zijn...|:(
Ze zijn allebei van aluminium, en die Thermaltake dingen hebben volgens mij meer oppervlak... en geanodiseerd aluminium zou beter warmte afgeven, geloof ik.
Het zou wel kunnen dat die Alpha''s in verhouding beter warmte afgeven omdat de airflow door de vleugelvorm van de vinnen beter is.
Ze zijn allebei van aluminium, en die Thermaltake dingen hebben volgens mij meer oppervlak... en geanodiseerd aluminium zou beter warmte afgeven, geloof ik.
Het zou wel kunnen dat die Alpha''s in verhouding beter warmte afgeven omdat de airflow door de vleugelvorm van de vinnen beter is.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
daar is Dr.Q te licht voorOp maandag 16 april 2001 11:44 schreef Dr.Q het volgende:
Audi A8 W12 6.0
Pagina: 1