Toon posts:

[BC3] DDR SRAM heatsink, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag Oc-Shop. www.oc-shop.nl

Verwijderd

Weet iemand waar je deze kan kopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/mainHDDR01.gif

Ik heb ze op de site van thermaltake gezien:

www.thermaltake.com/HDDR01.htm

Verwijderd

Ik heb op hun site gekeken, maar die stonden er niet bij, maar ik zal ze een mailtje sturen om te vragen of ze die misschien kunnen bestellen.

Weet iemand trouwens of er bij deze heatsinks spul bij zit om ze te monteren op je vga kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Meestal zit er fragtape oid bij. Thermaltake kennende zal er wel wat bij zitten.

Verwijderd

Kun je me misschien vertellen wat die fragtape precies is en hoe je die gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Een tape dat onder sommige heatsinks al zit/wat je erop kan maken. Soort dubbelzijdige tape dat warmte geleid. Maar het beste om de heatsinks erop te maken is imo arctic en op de hoekjes secondelijm.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28

Epsilon

Op zondag 15 april 2001 21:36 schreef iFc-Freaky het volgende:
Een tape dat onder sommige heatsinks al zit/wat je erop kan maken. Soort dubbelzijdige tape dat warmte geleid. Maar het beste om de heatsinks erop te maken is imo arctic en op de hoekjes secondelijm.
je hebt nu arctic adhesive
is een 2componenten lijm met zilevr zoals in de gewone arctic silver.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ook maar mijn manier is cheaper 8)

Verwijderd

Ik heb hier artic silver liggen, is er een manier dat ik die dan kan gebruiken, of kan dat niet bij die heatsinks?

Ik heb nl. artic silver zitten onder mijn blue orb en mijn chrome orb en het geleid toch aardig warmte moet ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja arctic onder de sinks doen en op de hoekjes een druppie secondelijm. En tada vast :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28

Epsilon

Op zondag 15 april 2001 21:42 schreef AnNiHiL8oR het volgende:
Ik heb hier artic silver liggen, is er een manier dat ik die dan kan gebruiken, of kan dat niet bij die heatsinks?

Ik heb nl. artic silver zitten onder mijn blue orb en mijn chrome orb en het geleid toch aardig warmte moet ik zeggen.
je kan idd alleen met secondelijm op de hoekjes en arctic werken. Met arctic alleen blijft ie niet plakken :P

Verwijderd

Dan ga ik dat maar eens doen dan.

Kun je trouwens dan wel de sinks er nog ooit afhalen als je ze met seconden lijm vastgemaakt hebt, want misschien wil ik ze nog een keer vervangen (wie weet)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

cool

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
Ja je kan ze er later nog wel afkrijgen hoor.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Die dingen zitten standaard op de GF3 van Hercules

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
wat ik vaak doe met heatsinks is koelsmudge eronder, op de chip leggen en dan een poosje een lekker gewicht erop. Dan drukt ie als het ware vacuum, en zit ie lekker vast en maakt ie ook lekker contact.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 11:44 schreef Dr.Q het volgende:
wat ik vaak doe met heatsinks is koelsmudge eronder, op de chip leggen en dan een poosje een lekker gewicht erop. Dan drukt ie als het ware vacuum, en zit ie lekker vast en maakt ie ook lekker contact.
Mol je dan niet je videokaart als je er veel druk op gaat uitoefenen? :'(

Verwijderd

Ik heb het de oc-shop gevraagd of ze die hadden. Hun antwoord hierop was dat de veel betere hadden nl. Alpha chipset heatsinks. Weet iemand toevallig of deze daadwerkleijk beter zijn dan die van thermaltake.

Hier is een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/hfcombo_Alpha_Chipset.jpg

Verwijderd

wat denk je zelf..

NATUURLIJK :)

Verwijderd

Ja ik dacht ook wel dat deze beter waren. Alpha is natuurlijk veel beter dan Thermaltake.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
bullshit, er zit nauwelijks verschil in...

je merkt er sowieso haast nix van...

als ik jou was, zou ik:
*die thermalake kopen, als je het er "mooi" uit wilt laten zien.(veel $$$)
*simpele dingen kopen bij de electrozaak (weinig $$$)

Qua cooling zit er (haast) geen verschil in..

Verwijderd

alpha heeft een naam op dit gebied hoog te houden..

Tt heeft daarentegen alleen een naam op ''fancy'' gebied hoog te houden..

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Die Alpha''s hoeven niet beter te zijn omdat het zonodig Alpha''s zijn...|:(
Ze zijn allebei van aluminium, en die Thermaltake dingen hebben volgens mij meer oppervlak... en geanodiseerd aluminium zou beter warmte afgeven, geloof ik.
Het zou wel kunnen dat die Alpha''s in verhouding beter warmte afgeven omdat de airflow door de vleugelvorm van de vinnen beter is.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Tt sucks ;)

ben ook een Tt gebruiker en het zuigt..

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 16 april 2001 11:44 schreef Dr.Q het volgende:
daar is Dr.Q te licht voor ;)

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1