Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Ik bedoel dus eigenlijk dat je met waterkoeling alleen nooit onder de omgevingstemperatuur kan komen
anders klopt er iets niet in je meting
Verwijderd
Maar d''r komen hier soms wazige temperaturen langsgefietst hoor. ''het is 25 graden op m''n kamer, en m''n proc is 18 graden. Die <vul favoriete stofzuiger-ultra-veel-cfm-koeler in> roeleert zwaar!''
www.regenboog.net
Het waterblokje kost 159,-
en het pompje kost 59,-
een radiator van Senfu kost 179,-
waar ben je mee bezig?Op zondag 15 april 2001 22:13 schreef RAID-0 het volgende:
Dit setje is verkijgbaar bij de Regenboog in Maastricht.
www.regenboog.net
Het waterblokje kost 159,-
en het pompje kost 59,-
een radiator koop je toch gewoon voor een geeltje bij de roestbak-handelaar
heb ik die van mij ook vandaan
Na rose e cient spin
Ik heb de mijne van een Opel kadett (koper) met vier Sunon fans erop.
Ik merk wel dat ZONDER radiator voor MIJ beter werkt dan met.
Je moet alleen veel van camping-koelelementen in de vriezer hebben.
Dan kun je natuurlijk weer zeggen, zo van: "waar ben je mee bezig?"
Maar zo ben IK dan weer!!!
P.S Weet iemand een goede truc om die 300 watt PSU zijn geluid te kalmeren!!!
( is 7 volt hiervoor een oplossing?)
lijk me logisch dat als je moet echt gekoeld water gaat werken (lees koelblokken van de camping, etc)en niet met water op kamertemp dat het idd omlaag gaat, je laat ivh warme lucht door de rad lopen waar koud water doorheen gaat, iig kouder dan kamertemp. Dus dat werkt als een kachel. Het heeft dus alees zin als je het koelwater op kamertemp hebt, anders niet, is je rad te koop ?? en zo ja waar woon je dan ..Op maandag 16 april 2001 10:41 schreef RAID-0 het volgende:
En Epsilon, die radiator heb ik ook niet gekocht.
Ik heb de mijne van een Opel kadett (koper) met vier Sunon fans erop.
Ik merk wel dat ZONDER radiator voor MIJ beter werkt dan met.
Je moet alleen veel van camping-koelelementen in de vriezer hebben.
Dan kun je natuurlijk weer zeggen, zo van: "waar ben je mee bezig?"
Maar zo ben IK dan weer!!!
P.S Weet iemand een goede truc om die 300 watt PSU zijn geluid te kalmeren!!!
( is 7 volt hiervoor een oplossing?)
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Het is toch maar een zelfbouw met simpele basis-onderdelen. De echte doe-het-zelf-tweaker kan niet zonder.....
10 piek, maar dan moet je hem er wel zelf uitslopen. Het is een van een fiat panda, (18 bij 22 cm ofzo) maar koelen doet ie perfectOp zondag 15 april 2001 22:21 schreef epsilon het volgende:
[..]
waar ben je mee bezig?
een radiator koop je toch gewoon voor een geeltje bij de roestbak-handelaar
heb ik die van mij ook vandaan
if broken it is, fix it you should
Hmmm... Zelf wil ik ook waterkoeling, maar is dit de beste Radiator, of is die van OC-Shop beter? (Ik denk deze, deze heeft fans.) En is dat ''n goed pompje? Moet veel liters doen ofcourse + waterblok, wasda? ;-)Het waterblokje kost 159,-
en het pompje kost 59,-
Dus:
SF-WM222/2 Transfer Watercooling (Fl 179,-)
SF-WR111 Water jacket (Fl 149,-)
(Wat ik @ regenboog kan vinden... geen pompje)
Intentionally left blank.
Hij past PERFECT in een kast! en daar ben ik eigenlijk wel naar op zoek.
maakt ook niet uit, ga morgen ff naar de brommersloop voor ff te kijken of een scoot ding wat is , en anders gaan we naar de sloop...Op maandag 16 april 2001 11:52 schreef RAID-0 het volgende:
Psygho, ik woon in Maastricht. Maar naar mijn waterkoeling-avontuur wil ineens half Maastricht dit ook hebben dus ik denk niet dat mijn RAD lang blijft liggen.
Het is toch maar een zelfbouw met simpele basis-onderdelen. De echte doe-het-zelf-tweaker kan niet zonder.....
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik adviseer om wel naar de engelse homepage te gaan, leest wel zo gemakkelijk
Verwijderd
Ik weet het wel zeker dat die van dangerden beter is, kijk eens naar de koelende oppervlakteOp maandag 16 april 2001 13:11 schreef DaBit het volgende:
''k heb zelf eigenlijk het idee dat die DangerDen Cube radiator nog wat beter is dan de Senfu.

Nog even w88 en dan ga ik hem bestellen.
(Damn VISA is nog niet binnen)
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
echt perfect om een budget systeem te maken.
ik zoek alleen nog een koper blok
Verwijderd
heb je je vorige topic gelezen??Op maandag 16 april 2001 14:22 schreef epsilon het volgende:
echt perfect om een budget systeem te maken.
ik zoek alleen nog een koper blok
kheb koper tekoop... blijf het niet zegge
Ik wil ''m wel samen met je bestellen, als je voorschiet dan bestellen we ''m samen (MasterCard ligt klaarOp maandag 16 april 2001 13:20 schreef BYM het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat die van dangerden beter is, kijk eens naar de koelende oppervlakte
Kijk naar het aantal posts, ik ben geen vreemde hier.
als je zoiets zelf zou willen maken, hoe krijg je dan die buizen 180 graden gedraait in op zijn klein stukkie??Op maandag 16 april 2001 13:20 schreef BYM het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat die van dangerden beter is, kijk eens naar de koelende oppervlakte
[afbeelding]
[afbeelding]
Audi A8 W12 6.0
Als je vooruitbetaald...fine by me.Op maandag 16 april 2001 18:19 schreef Bitfreak het volgende:
TP70, ik wil hem ook wel
Voor de geinteresseerden onder ons: Ik heb nog twee Senfu setjes liggen, gelapt en opgeboord. Niet nieuw, maar dat is de prijs ook niet. Kijk maar op vraag en aanbod van Tweakers.net.
Verwijderd
He icoon dief, kun je zelf niks bedenken?Op zondag 15 april 2001 15:22 schreef texeltweaker het volgende:
Waar heb je dat setje gekocht?
Verwijderd
Ow sorry ik wist niet dat jij hem ook had. Ik heb hem niet van jouw hoor, ik heb hem bij ibazar vandaan. Maja ik heb hem al weggehaald. SorryOp maandag 16 april 2001 20:38 schreef Mr.PolarBear het volgende:
[..]
He icoon dief, kun je zelf niks bedenken?
wat is je stressed temp??Op zondag 15 april 2001 14:34 schreef RAID-0 het volgende:
Mijn Duron 700@1100 (wilde eerst maar tot 950 met luchtkoeling) is idle:
[afbeelding]
I love waterkoeling!!!!!
Dit is zonder peltiers en is nog voor verbetering vatbaar
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de diameter van de in/uit-voer van de waterjacked zijn erg klein net als bij de radiator
maar het is niet een onaardig setje.
maar de dangerdan radiator en waterbloks zijn echt gaaf
het is dat ik een special waterblok voor me Atlon Classic heb die ook nog goed me L2 Cache koeld