Verwijderd
Ik heb sinds een tijdje een Alpha pep66 cooler, en mijn Celeron 633 loopt er mee op 1000 mhz
Zijn er nog meer mensen die goeie ervaringen met deze cooler heeft, post het dan hier.
GreetZ
GreetZ
Heb je ook fotoos van dat ding?
Verwijderd
Ik zit ook te denken aan een Alpha cooler, maar ik weet niet welke.
De PAL6035 iig met weet niet echt welke fan...
De PAL6035 iig met weet niet echt welke fan...
Heb ook een Alpha PEP66T met daarom een blacklabel Delta HP fan (7300 Rpm). Werd mijn Celleron 633@1054 43 graden mee met
. Zonder
werd ie 36 graden.
Hen er nu tijdelijk een Delta MP fan op zitten, en daar wordt ie 45/39 graden mee.
Heb wel gemerkt dat als je een voeding zo''n 3 cm boven je PEP66T hebt hangen, en je hebt een socket 370 mobo, dat je beter je fan kunt laten zuigen in plaats van blazen wat je normaalgesproken doet. Scheelde bij mij 2 graden.
Hen er nu tijdelijk een Delta MP fan op zitten, en daar wordt ie 45/39 graden mee.
Heb wel gemerkt dat als je een voeding zo''n 3 cm boven je PEP66T hebt hangen, en je hebt een socket 370 mobo, dat je beter je fan kunt laten zuigen in plaats van blazen wat je normaalgesproken doet. Scheelde bij mij 2 graden.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
ik heb hem ook met een delta hp fan
(plaatjes)

hier was ik trouwens nog bezig met mn kast te modden is bijna klaar moet alleen nog zwart gespoten worden
(plaatjes)
hier was ik trouwens nog bezig met mn kast te modden is bijna klaar moet alleen nog zwart gespoten worden
Na rose e cient spin
Alpha/Delta''s zijn idd geweldige combo''s. Ik heb er ook een op mijn P3B-F en 800E@992 (op 2,05V). Wat ik ook heel mooi vind, is het geluid, is net een turbine
.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Check me signature maar!
Life goes as it goes.
Verwijderd
Ik heb een fop38 en 800e @ 992. Idle 26 stressed 38.Op zondag 15 april 2001 12:10 schreef Beaves het volgende:
Alpha/Delta''s zijn idd geweldige combo''s. Ik heb er ook een op mijn P3B-F en 800E@992 (op 2,05V). Wat ik ook heel mooi vind, is het geluid, is net een turbine.
Pagina: 1