Toon posts:

[BC3] Welke plank voor AMD duron@thunderbird

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke plank is momenteel de beste voordeligste investering voor een AMD?
*D*D*D

Verwijderd

>>> klik <<<

Verwijderd

Moeilijk he , antwoord geven ? :r
Kijk maar eens naar een MSI K7T-turbo , Asus A7V133 of een Abit KT7A . Alle 3 met of zonder Raid te krijgen . Voorkeur is voor iedereen persoonlijk .

Verwijderd

Topicstarter
ziet er goed uit! abith dus:o

Verwijderd

Topicstarter
Zonder raid kun je beter overclocken of niet?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben in het bezit geweest van een ASUS A7V133 en had niks dan ellende.
Vastlopers in allerlei spellen en nog meer onzin.
Ik heb toen een MSI K7T Turbo gekocht en sindsdien heb totaal geen problemen meer en dat met het zelfde Ghost Windows bestand.
Hieruit maak ik dus op dat het MSI bordje gewoon een van de beste cq stabielste is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 09:43 schreef chuck het volgende:
Zonder raid kun je beter overclocken of niet?
:?>:)

Deze mag je wel dichtogooien HlpDsk! :P

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zondag 15 april 2001 09:42 schreef chuck het volgende:
ziet er goed uit! abith dus:o
Als je geen ASUS V7700 Graf-kaart hebt :(

Gr:):)tZZ

Verwijderd

Maak niks uit wat ze allemaal zeggen :

ASUS is het moederbord voor de echte tweaker

Het begon met het p55t2p4 socket7 moederbord en ze blijven de beste!!!

------------------->>>>> A7V

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 09:47 schreef rhartman het volgende:
Ik ben in het bezit geweest van een ASUS A7V133 en had niks dan ellende.
Vastlopers in allerlei spellen en nog meer onzin.
Ik heb toen een MSI K7T Turbo gekocht en sindsdien heb totaal geen problemen meer en dat met het zelfde Ghost Windows bestand.
Hieruit maak ik dus op dat het MSI bordje gewoon een van de beste cq stabielste is.
Kijk een eigen systeem in elkaar zetten moet je wel kunnen, dus je moet bv een bios kunnen instellen, jumpers poten EN HEEL VEEL LEZEN

Ik heb in het begin ook problemen met mijn a7v gehad maar bij ASUS gaat niet altijd alles vanzelf, na 3 maanden was het allemaal opgelost

Nog steeds de TiP : ASUS

• BC3 Victim
Welke plank is momenteel de beste voordeligste investering voor een AMD?
Exit asus, enter MSI :)

Maar goed als je de search even gebruikt zul je zien dat hier al HEEL wat over geluld is de afgelopen paar dagen..

bv:
[topic=9577]
of
[topic=121739]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Asus voor de "echte" tweaker?

En Abit dan? Ik bedoel, softmenu ???? Nah ja, het is idd een persoonlijke keus. In snelheid zul je er iig weinig van merken want dat zit wel heeeel dicht bij elkaar.

Verwijderd

msi k7t turbo
-stabiel
-goedkoop
-via kt133a
-ruimte bij socket

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
*zucht*

[topic=17266]

[topic=89974]

[topic=15908]

[topic=16678]

[topic=13277]

[topic=17118]

[topic=16673]

[topic=82683]

[topic=161368]

[topic=13277]

[topic=64611]

zow kan ik dus nog paar 100x doorgaan...

:Z

Verwijderd

Iwill KK266!

• BC3 Victim
Een Abit KT7 natuurlijk!!!

Verwijderd

Ook ik ben van mening dat de MSI K7T Turbo het voordeligst is, misschien niet de allerbeste maar dus wel de beste prijs/kwaliteit verhouding. En erg stabiel natuurlijk.

• BC3 Victim
a7v133 is goed maar waarom geen a7v266 met oog op ddr geheugen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
.

Verwijderd

iedereen vergeet EPoX!!

ik ehb de EPoX 8KTA3 en heb 1 van de hoogste scores (op madonion site) met een geforce 2 mx!!

bord is stabiel en supersnel.. heb nu een voodoo 5 en die past (precies onder geheugen)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 15 april 2001 09:41 schreef PeeJee het volgende:
Moeilijk he , antwoord geven ? :r
Kijk maar eens naar een MSI K7T-turbo , Asus A7V133 of een Abit KT7A . Alle 3 met of zonder Raid te krijgen . Voorkeur is voor iedereen persoonlijk .
Jezus man! Deze vraag wordt elke dag gesteld, en het is heel normaal als je iemand naar de Search verwijst. Maar nee hoor, laten we weer gezellig op HD gaan zitten k*nkeren :r :r :r

SEARCH en PRICEWATCH

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1