Verwijderd
Kijk maar eens naar een MSI K7T-turbo , Asus A7V133 of een Abit KT7A . Alle 3 met of zonder Raid te krijgen . Voorkeur is voor iedereen persoonlijk .
Vastlopers in allerlei spellen en nog meer onzin.
Ik heb toen een MSI K7T Turbo gekocht en sindsdien heb totaal geen problemen meer en dat met het zelfde Ghost Windows bestand.
Hieruit maak ik dus op dat het MSI bordje gewoon een van de beste cq stabielste is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
:?Op zondag 15 april 2001 09:43 schreef chuck het volgende:
Zonder raid kun je beter overclocken of niet?
Deze mag je wel dichtogooien HlpDsk!
Als je geen ASUS V7700 Graf-kaart hebtOp zondag 15 april 2001 09:42 schreef chuck het volgende:
ziet er goed uit! abith dus:o
Gr:):)tZZ
Verwijderd
ASUS is het moederbord voor de echte tweaker
Het begon met het p55t2p4 socket7 moederbord en ze blijven de beste!!!
------------------->>>>> A7V
Verwijderd
Kijk een eigen systeem in elkaar zetten moet je wel kunnen, dus je moet bv een bios kunnen instellen, jumpers poten EN HEEL VEEL LEZENOp zondag 15 april 2001 09:47 schreef rhartman het volgende:
Ik ben in het bezit geweest van een ASUS A7V133 en had niks dan ellende.
Vastlopers in allerlei spellen en nog meer onzin.
Ik heb toen een MSI K7T Turbo gekocht en sindsdien heb totaal geen problemen meer en dat met het zelfde Ghost Windows bestand.
Hieruit maak ik dus op dat het MSI bordje gewoon een van de beste cq stabielste is.
Ik heb in het begin ook problemen met mijn a7v gehad maar bij ASUS gaat niet altijd alles vanzelf, na 3 maanden was het allemaal opgelost
Nog steeds de TiP : ASUS
Exit asus, enter MSIWelke plank is momenteel de beste voordeligste investering voor een AMD?
Maar goed als je de search even gebruikt zul je zien dat hier al HEEL wat over geluld is de afgelopen paar dagen..
bv:
[topic=9577]
of
[topic=121739]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
En Abit dan? Ik bedoel, softmenu ???? Nah ja, het is idd een persoonlijke keus. In snelheid zul je er iig weinig van merken want dat zit wel heeeel dicht bij elkaar.
[topic=17266]
[topic=89974]
[topic=15908]
[topic=16678]
[topic=13277]
[topic=17118]
[topic=16673]
[topic=82683]
[topic=161368]
[topic=13277]
[topic=64611]
zow kan ik dus nog paar 100x doorgaan...
Verwijderd
Verwijderd
ik ehb de EPoX 8KTA3 en heb 1 van de hoogste scores (op madonion site) met een geforce 2 mx!!
bord is stabiel en supersnel.. heb nu een voodoo 5 en die past (precies onder geheugen)
Jezus man! Deze vraag wordt elke dag gesteld, en het is heel normaal als je iemand naar de Search verwijst. Maar nee hoor, laten we weer gezellig op HD gaan zitten k*nkerenOp zondag 15 april 2001 09:41 schreef PeeJee het volgende:
Moeilijk he , antwoord geven ?
Kijk maar eens naar een MSI K7T-turbo , Asus A7V133 of een Abit KT7A . Alle 3 met of zonder Raid te krijgen . Voorkeur is voor iedereen persoonlijk .
SEARCH en PRICEWATCH
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein