Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
slim idee, een pvc buis gebruiken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ben er zelf ook mee bezig.
Ik heb zelf bedacht om een gat te maken voor slangen en kabels en een om schoon te houden pomp vervangen enz.
Ik heb zelf bedacht om een gat te maken voor slangen en kabels en een om schoon te houden pomp vervangen enz.
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Ziet er netjes uit, had pas ook al iemand gezien met een stuk pvc buis. Misschien dat ik het zelf ook nog wel ga gebruiken als reservoir;)
Verwijderd
Ik heb gewoon een stuk 125mm PVC met schroefdraad. Lijmmof aan de onderkant erop, en schroefdop aan de bovenkant, waar ook de aansluitingen in zitten.
Heel wat beter en degelijker dan huzarensaladebakjes e.d.
Heel wat beter en degelijker dan huzarensaladebakjes e.d.
Heej lijkt verdacht veel op de mijne. 
Ik heb een 110mm lijmkoppelstuk gebruikt (dus die uitvoering zonder rubbers aan de binnenkant) met 2 van die schroefdoppen.
Voordeel hievan is dat ik het reservoir in me kast kan bouwen.
Afmetingen ca. rond 125mm en hoog ca.200mm en was nog geen f30 kwijt.
Sicce micra pompje(400l/min) op de bodem en draaien maar.
Ik heb een 110mm lijmkoppelstuk gebruikt (dus die uitvoering zonder rubbers aan de binnenkant) met 2 van die schroefdoppen.
Voordeel hievan is dat ik het reservoir in me kast kan bouwen.
Afmetingen ca. rond 125mm en hoog ca.200mm en was nog geen f30 kwijt.
Sicce micra pompje(400l/min) op de bodem en draaien maar.
edit:
Dabit z''n oplossing is eigenlijk nog beter en goedkoper dan de mijne
Dabit z''n oplossing is eigenlijk nog beter en goedkoper dan de mijne
Verwijderd
Heeft me 5 piek gekost voor ''t PVC + lijm.
Een bak huzarensalade is al bijna duurder (de echte dan), en tegen de tijd dat je die ophebt heb je nog buikpijn ook nog (de 2 kilo variant dan)
Een bak huzarensalade is al bijna duurder (de echte dan), en tegen de tijd dat je die ophebt heb je nog buikpijn ook nog (de 2 kilo variant dan)
Ik wou ff zeggen dat dit idd een goed idee is.
Als je echte PVC lijm gebruikt dan smelten de stukken aan elkaar, wat resulteerd in een luchtdicht stukkie PVC
.
Als je echte PVC lijm gebruikt dan smelten de stukken aan elkaar, wat resulteerd in een luchtdicht stukkie PVC
heb HARD pvc lijm gebruikt, die kan meer druk aan schijnt het, na ja heb wel flink moeten persen om die draaimoffen erin te persen..Op maandag 16 april 2001 12:36 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik wou ff zeggen dat dit idd een goed idee is.
Als je echte PVC lijm gebruikt dan smelten de stukken aan elkaar, wat resulteerd in een luchtdicht stukkie PVC.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
SNEL LIJMEN en dan erin drukken, w8 je te lang dan moet je erop gaan staan (stampen).Op maandag 16 april 2001 13:01 schreef psygho het volgende:
[..]
heb HARD pvc lijm gebruikt, die kan meer druk aan schijnt het, na ja heb wel flink moeten persen om die draaimoffen erin te persen..
Deam das een goed idee .... mijn vader is plumber dus de hele loods ligt vol met die zooi ....
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Pagina: 1