Toon posts:

[BC3] Waar heatsinkjes te bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb er een gezien bij de Oc-shop,maar zijn er ook meerdere in andre kleuren??

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ok, als je eens verteld waar die heatsinkjes voor doelen... kunnen we je misschien zelfs nog verder helpen.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Voor op de geheugen chipjes van de Ati Radeon ViVo

Verwijderd

je kunt ze toch schilderen...

Verwijderd

conrad heeft ze ook, alleen ik vind die site zo bagger :r

Verwijderd

Hallo ik kom geheugen koelvinnetjes halen.
Dat kan meneer welke kleur had u ze gehad willen hebben? :?
Welke kleuren heeft u allemaal?
Momenteel alleen zwart! >:)

Kleur!! :'(>:)

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
denk niet dat het veel nut heeft !!
ik heb sinds vorige week een digitaldoc 5 en dus een van de thermistors op de geheugen chips geplakt van de radeon
na 1/5 uur quake3 spelen werden de chips (6ns hyundai) niet warmer dan 50 graden
ik denk dat je meer hebt aan wat goede case fans want nadat ik mijn case fans ( een voor en een achter in de kast ) aan zet daalt de temperatuur meteen een graad of 10 !!!!!

:):)

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij een pc boer in nijmegen hebben ze een bak met erin allerlei dingen voor 5 piek. Er liggen ook koel blokjes met fan in. Die kosten meestal 2,50 gld. Die heb ik ook, en toen door gezaagd. De een heb ik met een gas brander op temp gebracht, en ging van zwart naar blauw, de andere in de soda en die werd vaag groen.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~mjt.bakker/5.jpg

I, for one, like Roman numerals

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Op zondag 15 april 2001 11:13 schreef Def_P het volgende:
Bij een pc boer in nijmegen hebben ze een bak met erin allerlei dingen voor 5 piek. Er liggen ook koel blokjes met fan in. Die kosten meestal 2,50 gld. Die heb ik ook, en toen door gezaagd. De een heb ik met een gas brander op temp gebracht, en ging van zwart naar blauw, de andere in de soda en die werd vaag groen.

plaatje
dat heb ji niet gedaan (het verhitten van de heatsink) dat heb ik gedaan >:) met een gasbrander die nu nog maar voor de helft werkt. dat met de soda heb jij wel gedaan :P

Where is it?

Pagina: 1