Hmmmm misschien ben je een beetje TE snel geweest met dir K7T266, nog bijna niemand heeft zo''n ding. Maarja ik koop nooit meer een MSI mobo. Geeft alleen maar problemen (die van mij dan)
Verwijderd
Hey!
Ik heb het volgende probleempje...
Als ik m''n systeem (zie signature) overclock naar 1450Mhz, DDR @150Mhz CAS2-2-2(dus multiplier 9.5 geloof ik) dan kan ik m''n logitech Ifeel mouseman niet meer gebruiken, ook m''n MS Explorer mouse werkt niet meer, is hier iets aan te doen want voor de rest lopen alle benchmarks super stabiel & SNEEEEL
Ik heb het volgende probleempje...
Als ik m''n systeem (zie signature) overclock naar 1450Mhz, DDR @150Mhz CAS2-2-2(dus multiplier 9.5 geloof ik) dan kan ik m''n logitech Ifeel mouseman niet meer gebruiken, ook m''n MS Explorer mouse werkt niet meer, is hier iets aan te doen want voor de rest lopen alle benchmarks super stabiel & SNEEEEL
Verwijderd
Yep, ik heb dit probleem al als ik de FSB nog maar met 3 ofzo verhoogOp zaterdag 14 april 2001 20:25 schreef Phreak het volgende:
Je FSB staat waarschijnlijk gewoon te hoog. Gooi die multiplier omhoog en gooi em op 1600MHz..
Het stomme is dat alles super stabiel draait buiten die stomme muis...
Ps. ben nu met sticky keys muis bezig LOL
Cya,
ForMatPrO
en als je nu gewoon een muis met een draad en een wieltje gebruikt
Geen inspiratie
Verwijderd
Beide muisen zijn met draad en wieltjeOp zaterdag 14 april 2001 20:55 schreef martijn12345 het volgende:
en als je nu gewoon een muis met een draad en een wieltje gebruikt
Ook zijn ze beide USB maar met een USB > PS2 convertor lukt het ook niet
Ik heb nu m''n FSB op 135 Mhz en zelfs dan heeft hij het
fsb staat idd ietsjes te hoog
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Heb em nu op 138*10.5=1450MHz, FSB een beetje hoger en muis==bye bye.Op zaterdag 14 april 2001 21:02 schreef delyver het volgende:
fsb staat idd ietsjes te hoog
Ook kan ik de Vcore niet lager dan 1,725V zetten
Verwijderd
Ik hoop inderdaad dat ze dit oplossen bij een volgende BIOS update... uiterst irritant probleem.Op zaterdag 14 april 2001 22:48 schreef Ro2 het volgende:
Dat is huilen :'(!
Bios update?
thx voor de reacties iedereen!
Pagina: 1