Is het misschien niet een leuk idee om de auto van je pa te rippen door het keolvloeistof van de motor eruit te halen (bij wijze van spreken) en dat te gebruiken om je compuutertje te koelen? Dat koelt toch veel beter als water lijkt me? Misschien iets voor de diehard overclockers. OF is dat link om te gebruiken?
Best een leuk idee..
Zo heb ik er nog eentje.. use the search
bv:
[topic=159949]
[topic=128853]
Zo heb ik er nog eentje.. use the search
bv:
[topic=159949]
[topic=128853]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tja, dat is dus gelul he, dat koelt helemaal niet beter het bevriest alleen niet zo makkelijk als water en het geeft miner roestvorming. Maar beter kolen?? Helaaas nee!!
B-)het beste is gewoon gedestiliseerd water dit geleid minder dan gewoon water (dus mocht er wat gaan lekken heb je minder kans dat je meteen alles opblaast...)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1