De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
waarom?
niemand anders die het weet?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die 128MB bovenop die 256 die er al inzit doet niet veel extra wonderen terwijl én een snellere proc. én een hogere FSB én nog es sneller geheugen dat wel doen. Bij mij gaf alleen al de verandering van CAS3 naar CAS2 een verhoging van 300 3DMarks (2000).Op zaterdag 14 april 2001 08:30 schreef awaarle het volgende:
waarom?
ok bedankt
ik ga ook voor de onderste:)
Audi A8 W12 6.0
en ik ook.
alhoewel toen ik van cas3 naar 2 ging het niet zoveel uit maakte. (50 3dmarks ofzo)
en dat met cheap ass funprice geheugen
alhoewel toen ik van cas3 naar 2 ging het niet zoveel uit maakte. (50 3dmarks ofzo)
en dat met cheap ass funprice geheugen
This too shall pass
ok
je zal er wel uit zijn denk ik
onderste
kan slotje op naar mijn mening.
kan slotje op naar mijn mening.
Geen inspiratie
Pagina: 1