De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pardon? Mijn Hercules wordt zelfs zonder fan op 220/210 nog niet warm (tenminste niet echt warm om aan te raken, laat staan heet).
(sig zegt 200/200 daar draaitie op want het boeit toch weinig in fps)
(sig zegt 200/200 daar draaitie op want het boeit toch weinig in fps)
Bnet pindle#2913
Euhm...dat was het probleem juist
Standaard wordt die geleverd met een Fan erop, en toch werd ze nog zo warm...
vandaar
grtz
Standaard wordt die geleverd met een Fan erop, en toch werd ze nog zo warm...
vandaar
grtz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn Asus Geforce 2 MX draait op 205/205 op het moment, volledig stabiel. Heb hem op 210/210 gehad, ook volledig stabiel. Ik heb wel een Sunon fan (±25*25mm) uit een 486 voeding gesloopt en die op de heatsink gezet. Hij wordt niet noemenswaardig warm op 210/210...