[BC3] overklok

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Pentium 75 die ik graag wil overklokken. Er zit geen multiplier op en in het BIOS valt ook al niks te kiezen om het mobo/processor meer Mhz te geven.
Weet iemand hoe ik het dan kan doen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Kijk even in je manual m.b.t. jumper settings op je moederbord.
Daar staat vast wel iets.. :)

Verwijderd

In ''t boekje kijken, wat bij je mobo zat/zit :). Maar mijn P120 kreeg ik ook maar op 133, niet dat ''ie te warm werd, maar mobo wou niet verder :(. Als je ''t boekje niet meer hebt, ff op de site van de fabrikant kijken.

• BC3 Victim
ok bedankt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 20:36 schreef Phreak het volgende:
Kijk even in je manual m.b.t. jumper settings op je moederbord.
Daar staat vast wel iets.. :)
Nou ik wilde eerder zijn :P.

• BC3 Victim
hoe kan ik mijn computer overklokken!! :7

• BC3 Victim
als ik overklok, heb ik dan ook een betere koeling nodig? mij lijkt van wel... enne hoeveel kan je ''t max. overklokken?

Pagina: 1