Dit vind ik niet leuk en ik heb de winkel gebeld. Daar zeiden ze dat ik de processor ervaf moest halen en kijken of er echt 1200 op stond. Dat was zo. Trouwens ook AXIA versie
Maar ik ben niet blij en ik weet niet waaraan het ligt. Ik heb onderstaant systeem en een 250 Watt voeding (vrijdag 300 Watt).
KAN iemand me helpen !!!!!! please
THNX and Greetz
Verwijderd
Kijk es naar je bios of alles daaro goed in is gesteld en de multiplier !
Waarsch. een bios-instelling, wat voor moederbord heb je ''t ding opzitten?
Overigens: hij geeft al aan dat de comp. ook tijdens het opstarten verkeerde info geeft, lijkt me sterk dat het aan Sandra ligt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1200@900
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Je proc of je ondertitelOp vrijdag 13 april 2001 19:21 schreef Breezerrr het volgende:
kijk nou staatie goed!!:9
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoe moet ik dan de bios zetten ?
Neeeeeeee, ik heb nu na lang overwegen ook een AMD maar ik wil echt de komende tijd (zolang de prijzenOp vrijdag 13 april 2001 19:41 schreef GaMbiNo het volgende:
Toch maar weer terug naar die ouwe vertrouwde Intel''s
Dit was al zo bij de BX-Chipset & Windows ''95, en nu is het probleem er weer met de KT133 en de 850....
Zo dat vooroordeel is ook weer de wereld uit geholpen
:r:r:r
Dank je wel Breezerrr.
2e waarschuwing wegens verzieken van de layout!
(niet gek he, het is ook geen *ntel)
trouwens hebben jullie ook allemaal een reset knop op jullie computer?? ikke wel en eronder staat: only use this button when you''re running a microsoft os
Verwijderd
Verkoop mij dan ff een dual Tbird met 2GB geheugen alsjeblieft? Of een proc+MB+video voor een tiepdozenpeeceetje voor een paar snippen?
Kanker dan op Windows of Cyrix. Windows is niets meer dan een veredelde DOS shell, en Cyrixen zijn zelfs voor low-end nog niet geschikt.
Ow, BTW, ik heb ook een AMD systeem hoor.
En sommige mensen vinden dat je een flamewar uitlokt, ik bijvoorbeeld.