Tegenwoordig zit er op de betere mobo''s een koeler. Op de mijne dus niet
, maar ik heb er zelf 1 opgezet.
PS Ik snap je foto''s niet.
PS Ik snap je foto''s niet.
Verwijderd

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Dat denkt ie niet, een fan op je (nieuwe) videokaart lijkt hem slimmer. Dat staat er tochOp vrijdag 13 april 2001 16:30 schreef Belegen_Kaas het volgende:
o kut, onderste foto is wat donker geworduh
ff nieuwe maken, daarom denkt toastingnow (?) natuurlijk ook dat ie op me videokaart zit, niet dus.
w8, ff nieuwe foto uppen
Verwijderd
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
bij mij ook, as you can seeOp vrijdag 13 april 2001 16:39 schreef Genotix het volgende:
Nope, past bij mij niet, mijn koeler van mijn cpu hangt erover.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
ik bedoel de gewone chipset op me mobo, alleen er stond AGPSET op dus het zal wel zijn om de agp aan te sturen, znappie??Op vrijdag 13 april 2001 16:45 schreef toastingnow het volgende:
Ik snap je zin dan waarschijnlijk niet: "ik heb net een oude pentium 1 koeler gesloopt en de fan op m''n agp chipset oid geschroefd, " Dat plaatje zag er idd uit alsof ''t op je AGP-kaartje was geschroefd. En idd toch maar een nieuw videokaartje kopen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ja, ik heb de koeler al een kwartslag gedraaid, waz nie echt een suc6, k ga nu ff iets anders verzinnenOp vrijdag 13 april 2001 17:13 schreef Shred het volgende:
voor de zoveelste keer... link dat draadje
moet je weghalen of alternatief voor verzinnen
Verwijderd
nee, was een clipje wat in me kast zat, misschien wel gemaakt voor... het fandraadje!!!Op vrijdag 13 april 2001 17:40 schreef matty het volgende:
met een stevig metaal draadje
Verwijderd
Verwijderd
ah dazze slim, maar ik kan zo''n sinkje hier niet vindenOp vrijdag 13 april 2001 17:54 schreef matty het volgende:
zal je ff uitleggen hoe ik dat ding heb vast gemaakt... mijn klem loopt in een Z vorm door het heatsink heen, en dat heb ik vast gemaakt met die 2 plasticen pinnetjes die eerst het heatsink vasthielden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jep, maar de meeste webcams hebben een max resolutie van 640x480 pixels of minder, en de meesten hebben een snoertjeOp vrijdag 13 april 2001 18:19 schreef Belegen_Kaas het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen een webcam en een digicam??
je kan toch gewoon met allebei foto''s maken en naar pc sturen??
Verwijderd
vind je ?? das mn beste bak hoor !!!Op vrijdag 13 april 2001 23:16 schreef Braadkip het volgende:
Zeg uh Matty, je mag je signature wel eens bijwerken . . .