[BC3] Antec SX1030B of Addtronics 7869A behuizing?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welke is een betere keus...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik heb de antec sx830

die ruled al

een vriend van me heeft die addtronics die ruled ook, enkel die is veel duurder want er zit nog geen voeding bij :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Ik zelf heb de Antec. Absoluut een coole case. Maar die addtronics is ook niet mis. Ligt eraan wat je wilt gaan doen. Als je genoeg hebt aan 4 bays zou ik zeker voor de antec gaan. Maar wil jij bijv 4 x 20 lcd erin rossen, baybus, 2 voedingen ofzo. Dan moet je een Addtronics nemen. Of de supermicro (miro?).

• BC3 Victim
Cd-rom drive, Cd-rw drive, Digidoc en nog ruimte over... maar die Antec heeft al een goede voeding en de Addtronics niet... ik denk dat ik voor de Antec ga.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb een Chieftec (=Antec) van Treb gekocht. Schopt menig kont

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op vrijdag 13 april 2001 15:00 schreef Euroshima het volgende:
Cd-rom drive, Cd-rw drive, Digidoc en nog ruimte over... maar die Antec heeft al een goede voeding en de Addtronics niet... ik denk dat ik voor de Antec ga.
goede keuze

Audi A8 W12 6.0

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kooop ze allebei en geef degene die je toch niet zo mooi vind aan mij :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BC3 Victim
Maar... zijn die voedingen in die Chieftec kasten wel even goed? En de fans?

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 15:07 schreef ReseTTim het volgende:
kooop ze allebei en geef degene die je toch niet zo mooi vind aan mij :)
goed idee! heb maar geld geld genoeg voor 1... hehehe

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Treb verkoopt die kasten voor weinig, zie: http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/16521/a
Hij verkoopt ook een Antec kast in bigtower formaat. Misschien dat dat nog leuk is om naar te kijken.

Verwijderd

De Antec heeft een aantal mooie dingen:

Mooie schuifbakjes waar je je hd''s in kan monteren. Dus je gaat relaxed aan je tafel zitten en dan schroef je de Hd''s erin en dan klik je het bakje erin. Ook mooie Fan achter de Hd''s kan je doen. Echt toppie kast. Ook het meganisme waarmee je je cdrom ed mee vast maakt schopt kont!

Verwijderd

Bij chieftec worden geen fans mee geleverd als ik het goed heb.

Bij die antec (als je via ned-cool.nl haalt ofzo) zitten 2 antec fans bij. En dan koop je er zelf nog 2 en ben je klaar. Die antec voeding is ook goed.

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 15:29 schreef iFc-Freaky het volgende:
Bij chieftec worden geen fans mee geleverd als ik het goed heb.

Bij die antec (als je via ned-cool.nl haalt ofzo) zitten 2 antec fans bij. En dan koop je er zelf nog 2 en ben je klaar. Die antec voeding is ook goed.
Ik ga dan toch liever voor een ''''echte'''' Antec kast, zijn die Antec fans even goed als Sunon? Want Sunon wil ik gaan halen...

Verwijderd

Sunon is ook goed. Maar die maken wel vrij veel herrie tenopzichte van de Antec. Die Antecs hoor je bijna niet. Sunon wel.

Verwijderd

keb sinds een week ook een antec...
overzetten van drives en vastmaken mobo ging als in een droom :z ..
leuk deurtje, stille voeding, geen scherpe randen, alles past mooi, geil frontje, mooie airflow, perfecto voor raid0, gewoon een schop kont moederneuker, en dan heb ik het ook nog over de 830..
300 ballen goed besteed!

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Nou, ik ben inmiddels een Antec fan! Zie
[topic=160335] ;)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 15:24 schreef Euroshima het volgende:
Maar... zijn die voedingen in die Chieftec kasten wel even goed? En de fans?
Ik heb zelf zo''n chieftec kast met speciaal een enermax voeding bij Treb gekocht, volgens mij levert ie ook enermax fans als je wilt. Hij is aardig flexibel met hoe je die kast wilt hebben.

T is overigens een fraaie kast 8-)

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:08
Post eens plaatjes van beide kasten AUB ;)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• BC3 Victim
[afbeelding]http://www.oc-shop.nl/nl/images/cases_7896A-big.gif[/afbeelding]
[afbeelding]http://www.ned-cool.nl/images/1030black.jpg[/afbeelding]

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 22:27 schreef Euroshima het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/cases_7896A-big.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030black.jpg

Verwijderd

een addy rules!!

Verwijderd

LoL :D

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 22:31 schreef ShaDoW het volgende:
een addy rules!!
toch ziet die Antec er 10000 x beter uit! }:O

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb eerst bijna de Addtronics gekocht maar omdat ik iets anderz wou en ik opeens d8 als ik nou es me case ga modden scheelt dat weer geld dus kortom ik heb er geen :(.

maareh ik zag laatst bij Leon dat die chieftech zonder deurtje echt een kast is waar je waar voor je geld krijgt. gvd wat een mooie kast is dat en handig. je kan het voor frontje eraf klikken. de cd-rom, brander, dvd speler schuif je erin. de 3,5 inch die klik je er zo in/uit en je kunt er een fan voor zo''n rack plaatsen. gvd wat een ruimte en wat een afwerking toppie.

dus ik denk dat het niet echt uitmaakt met de kast, ze zijn alle bij THE BEST CASES.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Als ik een of andere wedstrijd won en ik mocht kiezen tussen die twee zou ik toch de addy kiezen..... Die spuit je gewoon zwart en dan istie ongelofelijk bruut!

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 23:50 schreef ReseTTim het volgende:dus ik denk dat het niet echt uitmaakt met de kast, ze zijn alle bij THE BEST CASES.
ja, daarom is de keuze ook extra moeilijk

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 16:08 schreef iefje het volgende:
Als ik een of andere wedstrijd won en ik mocht kiezen tussen die twee zou ik toch de addy kiezen..... Die spuit je gewoon zwart en dan istie ongelofelijk bruut!
Antec staat voor qualiteit... ik wil een kast met zo''n mooi handvat aan de zijkant dus ga ik toch voor Antec... hij is ongeveer even duur want een Bigtower van Antec kost 550 piek met 400 watt voeding en die van Addtronics kost 385 ofzo zonder voeding

Verwijderd

Hier zijn pics van eentje in het zwart:

Afbeeldingslocatie: http://www.2cooltek.com/7896_2/before_1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.2cooltek.com/7896_2/half1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.2cooltek.com/7896_2/half2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.2cooltek.com/7896_3/back1.JPG

Hier is best een coole review van het kastje.

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 16:13 schreef Euroshima het volgende:

[..]

Antec staat voor qualiteit... ik wil een kast met zo''n mooi handvat aan de zijkant dus ga ik toch voor Antec... hij is ongeveer even duur want een Bigtower van Antec kost 550 piek met 400 watt voeding en die van Addtronics kost 385 ofzo zonder voeding
Addtronics is evenveel kwaliteit als Antec hoor.

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 16:21 schreef iefje het volgende:

[..]

Addtronics is evenveel kwaliteit als Antec hoor.
Nou, ik vind het er goedkoper uitzien, en ik vind die fans tegen mijn hd''s wel handig, alhoewel die extra 80mm fan van de Addy ook leuk is... maar zwart spuiten is geen oplossing voor mij, ik vind het mooier als de zwarte kleur in het kunstof verwerkt is

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 16:23 schreef Euroshima het volgende:

[..]

Nou, ik vind het er goedkoper uitzien, en ik vind die fans tegen mijn hd''s wel handig, alhoewel die extra 80mm fan van de Addy ook leuk is... maar zwart spuiten is geen oplossing voor mij, ik vind het mooier als de zwarte kleur in het kunstof verwerkt is
Bij de addy zit er een 120mm fan voor je hd''s..... dat van die zwarte kleur klopt wel.

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 16:34 schreef iefje het volgende:

[..]

Bij de addy zit er een 120mm fan voor je hd''s..... dat van die zwarte kleur klopt wel.
dat van die 80 mm fan ook want die zit boven je cpu... :+

Pagina: 1