Toon posts:

[BC3] gat in je case maken wat is de beste manier??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dus ook binnekort een window in mijn HX08 maken alleen ik vraag me af wat de beste manier is om een gat in de zijkant van mijn case te zagen.
om alvast te beginnen ik heb dus geen dremel, maar uiteraard wel een decupeerzaag, en wat is het beste van de binnekant uitzagen of toch maar van de buitenkant uitzagen????

ook komt er uiteraard een plexiglas plaatje achter deze wil ik bevestigen met gewoon kit,, is dit handig??

graag help

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

SEARCH!! >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je niets anders te doen dan alleen maar search roepen? Weet je wij als moderators vinden dat eigelijk ook heel irritant en ergeren ons mateloos aan deze opmerkingen. Als er iets is, er met een threard gemoved /dicht kun je dit in het desbetreffende forum melden en dan zullen we kijken wat we er aan kunnen doen.

En als je search roept, help hem dan ook even en geef hem alvast een paar linkjes kado. Je bent zeker niet de enige die dit doet, maar wel diegenen die ik er nu even op aanspreek.

Verder dank ik je voor je medewerking :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
*pets*

[Edit] Duidelijk verhaal bulldog, het is gewoon enorm a-relaxed dat er mensen alleen "SLOTJE" roepen en niet even kunnen helpen, je kunt of niet reageren of even een linkje neerzetten naar zo iets als dit:
[topic=156396]

Maarja dat is misschien te veel moeite?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, pff.. gisteren werd PRECIES hetzelfde gevraagd terwijl het al honderden keren aan de orde is geweest.

Maar goed, sorry. Ik zal me niet meer met jullie heilige werk bemoeien...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29
Plexiglas kan je ook oplossen met bouten...kan er erg mooi uitzien. Weet niet of je dan last krijgt van kieren: meer dan 4 bouten gebruiken dan ;-)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat is natuurlijk vervelend, maar zoals we beiden al aangeven: De search is er idd om gebruikt te worden, logisch, als een gebruiker dit niet doet, help hem dan een handje op weg naar die search op een vriendelijke manier of geef een linkje, de reactie zoals hij er nu staat is zo inmens onvriendelijk, dat is gewoon niet leuk meer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
met de search...of met een dremel

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Pagina: 1