ik heb een tb 1000@1200 met en een raid bordje. Ik heb hier bij een 256mb pc-150 cas2 corsair aangeschaft.
Nu heb ik verschillende geluidskaarten:
teratech wes64 met 32mb isa, een awe64 isa en een pci 64.
bij de eerste kaart vald mijn infarood muis uit bij cas2 145/34 x 8.5 fpu.
Hoe kan dat?
Want bij de Awe64 is dit niet het geval.
en bij de pci 64 ook niet.
Ik kan verder niet tot 150mgz komen. start de boel niet op.
verder heb ik af en toe vastlopets. sins dat nieuwe geheugen.
Core volt. 3.3v en 1.8v
Is een netwerk kaart errig gevoelig voor snelgeheugen?
Welke kaarten zijn voor jullie de grootste probleem veroorzakers?
Scsi, video kaart, sound, netwerk of andere?
Nou ben ik het weer een kwijt
Nu heb ik verschillende geluidskaarten:
teratech wes64 met 32mb isa, een awe64 isa en een pci 64.
bij de eerste kaart vald mijn infarood muis uit bij cas2 145/34 x 8.5 fpu.
Hoe kan dat?
Want bij de Awe64 is dit niet het geval.
en bij de pci 64 ook niet.
Ik kan verder niet tot 150mgz komen. start de boel niet op.
verder heb ik af en toe vastlopets. sins dat nieuwe geheugen.
Core volt. 3.3v en 1.8v
Is een netwerk kaart errig gevoelig voor snelgeheugen?
Welke kaarten zijn voor jullie de grootste probleem veroorzakers?
Scsi, video kaart, sound, netwerk of andere?
Nou ben ik het weer een kwijt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ehhh... dat jouw geheugen nou 150Mhz aankan, wil natuurlijk niet zeggen dat de rest dat ook kan.
En dat van die kaarten, tja. De ene kaart kan er dus wat beter tegen dan de andere. En de kaart die er niet tegenkan gaat dus voor problemen zorgen.
Verder.. je muis. Die zit op de seriele controller, die zit op de PCI bus, als je overclocked gaat die snelheid ook omhoog, misschien vind je controller dat niet leuk.
En dat van die kaarten, tja. De ene kaart kan er dus wat beter tegen dan de andere. En de kaart die er niet tegenkan gaat dus voor problemen zorgen.
Verder.. je muis. Die zit op de seriele controller, die zit op de PCI bus, als je overclocked gaat die snelheid ook omhoog, misschien vind je controller dat niet leuk.
Geld dat ook coor de usb poort?
Of worden die door een andere kant naar binnen gegooit?
Of worden die door een andere kant naar binnen gegooit?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Scsi schijnt vaak snel op te geven als je hoog in de mhztjes duikt. Anders probeer je een kaal systeem zo ver mogelijk te krijgen, en dan één voor één nieuwe hardware erin, tot dat i niet meer start of dat i vastloopt.
I, for one, like Roman numerals
Pagina: 1