[BC3] hoe, wat ,waar > fan''s

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat is eigenlijk de beste plaats voor extra fans en kan je ze nu beter laten blazen of zuigen?

ben ff aan het zoeken geslagen en voor een goede casemod kan je fan''s bij Farnell bestellen voor weinig, voor 75 piek hebbie er een waar je kast van gaat zweven ;)(50 liter/sec)

www.farnell.com

wat is trouwens de meest geile verlichting in je case? suggesties welkom.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zuigen vind ik het lekkerst :+

En 75 piek voor een goede is absoluut niet duur :+ (psst, adres>:))
Plexiglas in je case zetten, rood lampje in de hoek en zusje erin :)

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 19:31

wiewatwaar

whatever

Ik zou zeggen, richt ze op je hoofd zodat die afkoelt en je weer helder kan denken. Wel eens van SEARCH gehoord?

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• BC3 Victim
ga volgende week eens klussen denk ik (heb beschikking over High-Tech machinepark :) )
heeft er al eimand aan een Windtunnel cas-mod gedacht? iets met een fan van 1 meter @380V >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Farnell leverd toch alleen aan particulieren als het bedrag boven de 100,- is?

correct me if i''m wrong...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:00

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 april 2001 12:13 schreef GrimPie het volgende:
ga volgende week eens klussen denk ik (heb beschikking over High-Tech machinepark :) )
heeft er al eimand aan een Windtunnel cas-mod gedacht? iets met een fan van 1 meter @330V >:)
330 Volt? Waar haal je dat vandaan? 220 ken ik, 380 ken ik ook... Maar 330???

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 12:11 schreef wiewatwaar het volgende:
Ik zou zeggen, richt ze op je hoofd zodat die afkoelt en je weer helder kan denken. Wel eens van SEARCH gehoord?
was dat niet een koelmiddel fabrikant ;)

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 12:14 schreef Bo het volgende:
Farnell leverd toch alleen aan particulieren als het bedrag boven de 100,- is?

correct me if i''m wrong...
dat antwoord blijf ik je schuldig maar ik bestel niet particulier :)

Verwijderd

dan maakt mijn opmerking ook helemaal niks meer uit :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En een geile verlichting vind ik wel rood /rozig :+
Eventueel nog met een lichtgevend randje :)

• BC3 Victim
net ff gebeld en je moet inderdaat minimaal 100 piek bestellen en van tevoren betalen :(

het beste geef je een fictieve bedrijfsnaam open fax je je bestelling. werkt altijd >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Liefst ook nog een disco glitterbol erbij he :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Illustraties bij de PAPST fans die ze daar verkopen: http://www.papst.de/products_luefter_acaxial01.html

Dit is een leuke: 172mm, 240vac, 500 m3/h >:)
Pagina: 1