De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En 75 piek voor een goede is absoluut niet duur
Plexiglas in je case zetten, rood lampje in de hoek en zusje erin
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
heeft er al eimand aan een Windtunnel cas-mod gedacht? iets met een fan van 1 meter @380V
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
correct me if i''m wrong...
330 Volt? Waar haal je dat vandaan? 220 ken ik, 380 ken ik ook... Maar 330???Op vrijdag 13 april 2001 12:13 schreef GrimPie het volgende:
ga volgende week eens klussen denk ik (heb beschikking over High-Tech machinepark)
heeft er al eimand aan een Windtunnel cas-mod gedacht? iets met een fan van 1 meter @330V
was dat niet een koelmiddel fabrikantOp vrijdag 13 april 2001 12:11 schreef wiewatwaar het volgende:
Ik zou zeggen, richt ze op je hoofd zodat die afkoelt en je weer helder kan denken. Wel eens van SEARCH gehoord?
dat antwoord blijf ik je schuldig maar ik bestel niet particulierOp vrijdag 13 april 2001 12:14 schreef Bo het volgende:
Farnell leverd toch alleen aan particulieren als het bedrag boven de 100,- is?
correct me if i''m wrong...
het beste geef je een fictieve bedrijfsnaam open fax je je bestelling. werkt altijd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit is een leuke: 172mm, 240vac, 500 m3/h